Gjest lille fiol Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 hei dere, lurer på hva dere føler om dette. om vi enten er gravide - eller så blir vi det jo rundt neste sving og da lurer jeg på følgene : vil dere si at "vi er gravide" eller vil dere si "jeg er gravid" og vi skal ha barn..... har tenkt litt på dette i det siste og jeg føler absolutt at om jeg er så heldig å bli gravid så er jeg gravid og vi skal ha barn. kanskje da særlig alt som vi prøverørere "går gjennom" gjør at jeg føler det så sterkt slik. for meg blir det mening bak ordenen og ikke bare ordkløveri. men hvordan føler dere det, det finnes jo absolutt ikke noe fasit svar men det kunne vært morsomt å høre hva dere mener ?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 I prinsippet er det jo du som er gravid,du bærer jo barnet. Men dere venter barn sammen. Jeg sa i min tid at jeg var gravid og at vi ventet barn. Tror ikke jeg har brukt ,vi er gravide nei.
plums Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 JEG, helt klart. "Vi venter barn", men "jeg er gravid" ...Snart, håper jeg
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg sagde jeg var gravid, mn som oftes var det at vi venter barn. Var jo minst like stor for mannen min, han hadde jo også ventet i 8 år!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå