Gå til innhold

Som en kniv opp i skjeden... AU!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det det føltest som, og har skjedd tre ganger i dag. Det første jeg gjorde var å sammenligne smerten mot den følelsen av at du åpnes (under riene i fødsel), men jeg vet ikke helt. Har dere en idè om hva det kan ha vært? Smerten varte bare noen brøkdels av et sekund hver gang (og altså da ikke som under riene at de er der gjennom hele). Blir jo litt bekymret for om jeg skal begynne å åpne meg allerede nå (uke 30+2)... Men jeg har hatt mye stress rundt meg i det siste (krasjet bilen, minste jenta har hatt bursdag, svigermor truer med å flytte inn etc - SLITEN), så det er vel derfor jeg blir litt stresset for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det slik å måtte inn ekstra til jordmor da jeg syntes det var ille. men har ikke åpnet meg og ikke moden. hun forklarte det med at hodet er på tur nedover bekkenet og treffer masse nerver der.

Skrevet

Stemmer bra med det jeg har opplevd og den forklaringen JM har gitt meg og. Jeg har hatt vanvittig mye av det og mer mot slutten, men begynte nok rundt uke 30 jeg og. Har termin i morgen og mormunnen er utflatet men ikke åpen ennå, så ingen fare foreløbig for deg vil jeg tro. Veldig vanlig. Spesielt med nr 2 osv har jeg hørt. Kan ikke huske dette særlig fra forrige gang...

Skrevet

Hatt det sånn i flere uker jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...