Vårenzia Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 I det siste har jeg drømt flere ganger om at jeg har drevet å pakket til en reise, men jeg rekekr aldri å bli feridg i tide. Jeg løper rundt i huset å prøver å komme på alt jeg trenger til meg selv og jenta mi, men glemmer alltid noe, og klokka tikker, og jeg blir for sen til flyet, bilen som skal hente meg etc.... Noen som vet hav dette kan bety?
gakkeliten Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Denne drømmen var litt for generell til at jeg kan finne et entydig svar - har du flere detaljer, vil det hjelpe. For eksempel rommene i huset du er inne i - tingene du pakker? Småting kan bety mye i drømmer! "Å pakke kofferten tyder på at du skal ut på en hyggelig tur" Sier 10000 drømmetydninger av Gustavus Hindmand Miller. "Hvis du pakker så rakst som mulig, kan det vise til at du vil flykte fra noe som er problemfylt." Sier Drømmetydninger av Nils Petter Thuesen. En klokke er et symbol på at tiden går.. Hast er et symbol på uheldige forretninger.. Jeg vil tolke drømmen dithen at du skal gjerne på en reise - en tur av etteller annet slag (det kan være så enkelt som en busstur til byen..) Men på denne turen/reisen - vil du gjøre en handel eller avtale av et slag, som vil få uheldige konsekvenser. Sannsynligvis har det noe med tiden å gjøre. Og du vil få behov får å komme deg unna avtalen. Kanskje det er der tiden spiller en rolle? lykke til! klem
Vårenzia Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Pakker ned klær mest... badeklær og sånt. Men også andre ting som linser, bleier, leker osv...ting jeg vanligvis har med på tur egentlig. Jeg tolka det som at min biologiske klokke tikker, imens jeg og sambo febrilsk prøve rå få en spire nr to til å sitte.... Men så kan ikke jeg noe om drømmetyding da.:
gakkeliten Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Det kan godt være en livsreise også.. En endring i tilværelsen som du ikke er helt fornøyd med, kanskje.. Når du skriver det om at dere prøver å få flere barn - tror jeg kanskje at underbevissheten din forteller deg at det ikke er helt tiden for det ennå. Kanskje dere skal vente litt? Nå må jeg også legge til at dette er tolkninger - og aldri noen fasit. Kanskje drømmen din ikke betyr noe i det hele tatt. Men jeg holder en knapp på siste tolkningen min... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå