Gå til innhold

Syyyyyt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til legen igår,pga at jeg har vært slapp og SÅ dårlig over lengre tid,vont i ørene,hoster noe jævlig osv osv..jadda,jeg har lungebetennelse OG ørebetennelse,så det va rett på pencilin gitt..Det her er 2 gangen i dette svangerskapet jeg går på pencilin da,helt utrolig,jeg som aldri er syk til vanlig!!!!buhuuu..må bare syte litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da,hørtes ikke nå godt ut næi... håpe du bli frisk fort da og at du slipp nå meir pencillin på ei GO stund...

god bedring t dæ=O)

mange trøste klæmma.....

Skrevet

Takk for det du:-) Sitt å syns sååå synd på meg selv her,mens guten er i bhg idag,har utedag da,i minus 10 grader....brrrrrrrrrrrr

Hørte dere også får ei lita jente?Gleder meg sånn,er jo så mye fint til jenter!!

Skrevet

får en liten prins vi så jenta kjem vell neste gang kansje hehe.. vist jeg ikke har annlegg for bare gutta da..men e gla fordi æ,syns d e stas me gutta..hovedsaken e at dæm e vællskapt... tengt og håpe på å få fleir onga om 4-5 år kansje... bli 2 tette no så da må vi vente litt...

my fint t jentan ja,helt utrolig..har et tantebarn på 4 æ da så får kjøp litt jentestas t ho....

ska t byen ættepå vi,gruve mæ som bare d i kulda hær,men sola skinn da så blir sikkert ein fin tur=O)

ha en strålanes fin dag og plei dæ sjøl no da så du bli fort frisk.. lag dæ n godt og kansje en varm kopp te/kaffe/kakao...

Skrevet

hmmm,syns jeg så at du fikk ei jente på termin klubben jeg(sikkert synet det er noe galt med her også i samme slengen...kremt..) Gøy med gutter da,syns å ha gutt er ganske koselig jeg da,trodde faktisk dette ble en gutt til,men nei:) Kos deg da,er jo varmdere i solen!Koser meg med solbærtoddy her,hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...