endaeintrønder Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 var til legen igår,pga at jeg har vært slapp og SÅ dårlig over lengre tid,vont i ørene,hoster noe jævlig osv osv..jadda,jeg har lungebetennelse OG ørebetennelse,så det va rett på pencilin gitt..Det her er 2 gangen i dette svangerskapet jeg går på pencilin da,helt utrolig,jeg som aldri er syk til vanlig!!!!buhuuu..må bare syte litt..
fox`y Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 huff da,hørtes ikke nå godt ut næi... håpe du bli frisk fort da og at du slipp nå meir pencillin på ei GO stund... god bedring t dæ=O) mange trøste klæmma.....
endaeintrønder Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Takk for det du:-) Sitt å syns sååå synd på meg selv her,mens guten er i bhg idag,har utedag da,i minus 10 grader....brrrrrrrrrrrr Hørte dere også får ei lita jente?Gleder meg sånn,er jo så mye fint til jenter!!
fox`y Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 får en liten prins vi så jenta kjem vell neste gang kansje hehe.. vist jeg ikke har annlegg for bare gutta da..men e gla fordi æ,syns d e stas me gutta..hovedsaken e at dæm e vællskapt... tengt og håpe på å få fleir onga om 4-5 år kansje... bli 2 tette no så da må vi vente litt... my fint t jentan ja,helt utrolig..har et tantebarn på 4 æ da så får kjøp litt jentestas t ho.... ska t byen ættepå vi,gruve mæ som bare d i kulda hær,men sola skinn da så blir sikkert ein fin tur=O) ha en strålanes fin dag og plei dæ sjøl no da så du bli fort frisk.. lag dæ n godt og kansje en varm kopp te/kaffe/kakao...
endaeintrønder Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 hmmm,syns jeg så at du fikk ei jente på termin klubben jeg(sikkert synet det er noe galt med her også i samme slengen...kremt..) Gøy med gutter da,syns å ha gutt er ganske koselig jeg da,trodde faktisk dette ble en gutt til,men nei:) Kos deg da,er jo varmdere i solen!Koser meg med solbærtoddy her,hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå