Gå til innhold

Er det mange her som har fått den beryktede influensa'n?

Anbefalte innlegg

Jeg har, og den anbefales IKKE! Fy f***, jeg går nå på 5.døgnet og er fortsatt like jævli'! Igår hadde jeg feber på 39,6....da begynte jeg å bli redd! Godt jeg hadde febernedsettende innomhus. Nå er formen sånn bobb bobb, kanskje jeg klarer å ta meg en dusj etterpå, har ikke orket de andre dagene. Appetitten er heller ikke tilstede, men klarer å tvinge i meg litt.

Til dere andre som har influensa'n: GOD BEDRING! For det ønsker jeg dere virkelig. Jeg unner ingen denne flunsa'n!

Klemklem

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ikke bra ut!!

Jeg sender deg god bedring-støv!!!!*************************************************************************************************************************************'*

( med forbehold om at det kanskje ikke virker, for jeg har halsbetennelse, men det kan vel ikke bli verre for deg enn det er nå;-) )

Hei

Jeg fikk den 28 januar og sliter ennå med det. Først var det vondt i hele kroppen og feber, så ble jeg svimmel og kvlam så fikk jeg øye betennelse på begge øya (noe bakterije) og har sliti med det siden forrige uke. I helgen fikk jeg vondt i halsen igjen og feber så jeg holder på ennå. Legen sa at alt sklydes influensaen :( men jeg trøster meg med at vennina mi ble utrulig nok gravid da hun var forkjølet med feber. Sulle ha IVF men det ble bare to små egg og hun fikk beskjed om å ta EL sprøyte en lørdag og prlve hjemme i fem dager. Rikshospitalet ga henne 5 % sjanse og utrulig nok ble hun gravid. Lenge mener at kroppens imunforsvar var så langt nede og kroppen jobbet med å bygge opp imunforsvaret og ikke for å støtte ut det nye i kroppen. På Riksen kaller de barnet hennes mirakel baby :)

Så anbefaller MASSSSSEEEEE SENGEKOS I DISSE INFLUENSADAGENE.

Håper selv jeg er gravid da jeg hadde EL 15 og hadde masse kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...