Gå til innhold

streken på el-tester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme som deg, men er dessverre ikke så gammel i dette "gamet". Bruker du testene fra "billig-tester"? Min erfaring med disse er at jeg ikke får opp noen teststrek de dagene en er lengst vekke fra eggløsning. Da viser bare kontrollstreken. Jeg har også hørt at disse testen ikke er så gode, og at en egentlig skulle ha investert i CB-digital sine EL-tester.

Håper du får mange fornuftige svar i løpet av dagen :-)

Jeg bruker de stripsene fra billig tester ja. Synes det var så rart at det så ut som jeg hadde el bare 15 dager ut i syklusen, for forrige syklus var på 52 dager! Men det kan jo variere da... Iallfall ble streken da sterkere og sterkere, for så og bli nesten like sterk som kontrollstreken. (det var nært altså). Nå blir de bare svakere og svakere.

Men jeg lurer på om jeg skal fortsette å teste, i tilfelle de tikke var el jeg fikk med meg første gang, men at den kommer senere...

Tjyms....jeg hadde akkuratt det samme denne pp`en:9 En strek som ble sterkere og sterkere ,ble nesten like sterk som controll streken for så å bli nesten helt borte,tok en nå i dag tidlig,da var den nesten ikke synlig,fikk en ganske så sterk strek ca den 16 februar....

Men har først ømme pupper nå da.....fem dager etter....hm,man lærer stadigt noe nytt om kroppen sin,synst dette er veldigt lærerikt :)

Men visst det stemmer at jeg hadde el den 16 feb,så tror jeg ikke det klaffet denne ppen :)

men da blir det januar barn :)

Jeg hadde også veldig rare smerter i nedre del av magen i de dagene streken var på sitt sterkeste, tentke om de tkunne være el. Men jeg fatter liksom ikke dette med at den kom så tidlig i perioden som virker å være så langt. Men men...det er vel bare å vente å se, og fortsette å teste litt fremover for å se om det forandrer seg noe.

Annonse

Ja får bare vente og se :) Jeg skal ihvertfall teste neste pp også ,og prøve og ha mye sex rundt el,det ble det ikke denne gangen :)

visst det er det samme neste pp så er det jo slik at el er rundt den tida når streken er sterkest....men rart det med at perioden din er så lang...hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...