Gå til innhold

Stille før stormen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min sier meg ikke noe som helst lenger. Dagene etter innsetting hadde jeg ømme bryst og til tider frem til i går har jeg hatt svake menssmerter. Nå er det helt "stille" Kjenner ingenting......

Noen som kjenner seg igjen? Er det stille før det braker løs med tanta, eller et godt tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det føles etter innsetting, har ikke vært igjennom det enda.

Skal krysse alt som går an å krysse for at tanta ikke kommer og at du er gravid,Tinna!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX i fleng fra

Skrevet

Hei.

Det du går gjennom er nok hellt vanlig. Man kjenner etter hele tiden, men det er ikke noe man ken gjøre fra eller til.

En helv..... karusell.

Jeg håper det går fint for deg, og gjør det ikke det så ikke la deg knekke!

Stå på, du vil lykkes !

Skrevet

Mensen smerter som forsvinner har vært et godt tegn for meg.

Ømme bryster hadde jeg hele tiden ved vanlig forsøk,men ikke i det hele tatt på fryseforsøk. Mulig jeg ikke hadde det på fryseforsøket fordi HCG`en var lav ?????

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Jeg tror det er EL-sprøyta som gir ømme pupper... jeg har altid hatt ømme pupper fra uttak til ca. rugedag 8, men så har de blitt normale igjen. Så ved fryseforsøk er det nok ikke så rart at puppene ikke har vært ømme.

Tror ikke det nytter å tolke kroppen i denne perioden, for alt man kjenner og ikke kjenner kan være hormonstyrt (medisinene vi går på).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...