martine68 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Da er jeg på dag 11 dpo idag og tempen steg med 0,02 grader idag. Dette er jo direkte seigpining. Hadde en liten stigning i går også, så da er tankearbeidet i gang igjen. I ettermiddag blir jeg sittende å studere FF-chartene mine til øyenene går i kryss og håpe og ønske og kjenne etter symptomer. Men, har jo ingen symptomer i det hele tatt. Det river og sliter i livmora, men det pleier alltid å være litt aktivitet der nede liksom. Ikke en anelse ømme pupper engang. Å jeg blir sprø! Dagene går så sakte og tankene blir så mange oppi hodet. Jeg vil ikke bygge opp forhåpningene denne gangen, men det er så vanskelig å la være.
Dolly Duck Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja, da er vi omtrent på samme sted i syklusen... jeg venter tr søndag/mandag... Hadde alle odds mot oss denne pp. Gyn fant en liten cyste, jeg hadde for tynne slimhinne i livmor og jeg tok to kjempesterke sovetabletter dagen før el og dagen før det igjen (gyn mente det ikke betydde noe, men det tror jeg ikke helt på...). Jeg pleier ikke ta noen piller, men når jeg endelig tok, så tok jeg skikkelig, kan man si... Men jeg har så mye luft i magen og supertreig fordøyelse at jeg begynner å lure på om noe har skjedd likevel... Puppene er like "flate" som de pleier, men det prikker litt i den innimellom, det gjør det før tr uansett, jeg husker bare ikke når i syklusen det begynner... Og så skjer noe i livmor, men det er så svakt at jeg klarer ikke helt tro det er et egg som jobber der nede. Men jeg HÅPER jo, for svingende. jeg har jo blitt gravid hver gang vi har prøvd, så kanskje vi er det nå og? Problemet er jo at jeg mister hver gang... I tillegg prøver min søster å bli gravid denne våren. Hun venter tr et par dager etter meg, så vi krysser jo alt vi har for at vi skal trille sammen til vinteren... Det ble litt mye her da, men men... =)
martine68 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Høres ut som om vi har spennende dager i vente begge to. Jeg har nå studert mine FF-charts og har idag høyeste målte temp så seint i syklusen. Nå må jeg bare vente på om tempen synker imorgen. Her tar jeg en dag av gangen. Puppene er ikke noe ømme enda. Det er litt rart så langt som jeg har kommet i syklusen. Tolker jo det som et "tegn" hvis jeg legger godviljen til. Det høres ut som du har bedre symptomer enn meg Dolly Duck. Håper helga bringer koselige nyheter for oss begge.
tullipanen Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hei. Vi får krysse fingrane å håpe at det skjer noe denne gangen. Jeg har noen dager etter deg rundt onsdag. Trur ikke det blir noe denne gangen heller. Har ikke merka noe denne mnd men så har eg jobba stort sett hver dag i 14 dager, så eg har ikke hatt tid til å tenke så mye på det.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Det er spennende dager for dere alle 3. I sommer leste jeg i et ukeblad noen hadde lagt igjen på hytta, tror det var "Hjemmet", om en dame som var gravid, tja var det ikke i 6. mnd før hun merket det! Og hun hadde fått barn før. Hun var riktignok ganske overvektig, men allikvel. Ja, så det er altså mulig å være gravid uten symptomer!!
nungo Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Er så spent på å høre hvordan det går med deg, martine! Du er vårt håp nå, vet du! Utviklingen i tempen din er jo svært lovende -- at du ikke har andre symptomer spiller ingen rolle. Hold oss oppdatert! Og masse lykke til!
bente69;) Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Spennende martine68, jeg krysser det som krysses kan for at det blir spire på deg denne mnd. Tvi tvi:)
martine68 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 Takk for lykkeønskninger alle sammen. Jeg skulle gjerne vært den som kommer med gladmeldig denne pp, men jeg vet nå ikke helt om det vil skje. I dag er det dag 12 dpo og tempen sank til 37,02. Det var 0,07 ned fra i går. Men den er jo fortsatt høy da så jeg må nok bare vente. Tenker jeg ser tegnininga imorgen. Faller den mer er nok alt håp ute. Ellers kjenner jeg kanskje noe stikkinger i puppene, men ikke mye. Er litt rart det der for jeg pleier jo å ha supervonde pupper til vanlig. Som dere skjønner klamrer jeg meg til et lite halmstå her. Det er mulig det knekker, men det er jeg jo egentlig veldig vant til. klem fra
martine68 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2007 Nå ser det ut som om det halmstrået holder på å gi etter :-( . Tempen gikk litt ned idag også på dag 13 dpo. Kurvene ser veldig ut som alle de andre kurvene mine. Så her står ikke akkurat jubelen i taket for å si det sånn. Har faktisk gått tom for symptomer som peker i positiv retning. Tror faktisk jeg skal kjøpe meg en sjokolade idag. Søthunger er tantetegn nr 1. hilsen en SUR
Dolly Duck Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 aaaaarrggghhhhhh, så surt!!!! Det er det samme her, kan du trøste deg med. Jeg temper ikke og har overhodet ikke peiling på det, men her forsvant mine halmstrå også... Fordøyelsen er helt fin igjen, ingen stikninger i livmor lenger, men jeg har mensmurringer, og puppene er paddeflade!! Ikke antydning til spiresymptomer her i gården. Eneste symptomet jeg har, er at humøret er pyton. Skjelte ut min bror (av alle ting) i går. Og det på grunnlag av noe jeg ikke hadde noe med... Helt koko altså, og nok et sikkert tantetegn... Hilsen en like SUR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå