sjokolademams Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Datteren min på 9 uker gulper så utrolig mye for tiden. Det er helst etter måltidene. Det lukter litt oppkast av det, men tror ikke at det er omgangssyke heller. Kan det være refluks? Noen andre som har barn som gulper mye?
Hemmeline Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Evelina gulper også veldig mye, og spesielt etter måltid. Jeg tok opp dette med helsesøster fordi jeg synes det kom så mye...(nesten så jeg ville kalle det oppkast istedenfor gulp fordi jeg tenker gulp er bare litt) Helsesøster sa til meg at det var overskuddet av melken som kom opp. Jeg ser at det er spesielt når Evelina er veldig sulten og hun sluker maten veldig fort at hun gulper mest... Så lenge datteren din går opp i vekt tror jeg ikke du skal bekymre deg for at hun guler mye. Her lukter det også litt oppkast av gulpet nå, og det gjorde det ikke de første ukene.
Hanne og jentungen Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 HVis det er refluks har jeg fått beskjed om at de kaster opp ved hvert måltid, også gjerne under måltidet. Det du opplever høres bare ut som vanlig overskuddsgulp, det sliter vi med også:/
jente06OGgutt09 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Amalie gulper oxo veldig mye, og noen ganger 3 timer etter at hun har spist oxo... det ser så mye ut, så jeg spurte hs, men hun sa at det ser mye mer ut enn det egentlig er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå