Gå til innhold

Ny på siden!

mimmih

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er nå endelig gravid igjen etter en MA i fjor høst - var da 11+2 på vei. Har to store jenter fra før på 8 og 12, men har lenge ønsket en attpåklatt med ny samboer. Han har voksen sønn fra før og er også bestefar for gutt på 3 år!!

Han er i litt sjokktilstand om dagen med tanke på ny baby, men er også i ekstase og gleder seg vanvittig....

Håper denne graviditeten nå går bra - skal på UL i starten av mars hos spesialist og håper da alt er i orden..

Kommer til å være inne på sidene her i ny og ne og fange opp nyttige tips, samt å snakke med andre i samme situasjon - tror den "modne" kvinne takler en graviditet mye bedre enn ungjentene..... merker jeg tenker annerledes enn for ti år siden....

Ønsker alle en fin dag - her i Oslo snør det.....

Fortsetter under...

Velkommen inn på sidene og gratulerer med graviditeten!

Det blir spennende med en ny baby. Selv er jeg 36 og startet ikke min barnekarriere før jeg var 32, så jeg har en gutt som blir 4 i mai. Han har mast om en baby i et år nå, så dette blir moro.

Lykke til videre!

Det snør her nede på Vestfoldkysten også!

Annonse

Velkommen hit!

Jeg er ganske så ny her på sida jeg også, bortsett fra en kort visitt i høst,- endte i MA.

Ganske lik situasjon vi to er i. Jeg har to store jenter, 14 og 16 år, og ny samboer. Han har ingen barn fra før, og er selvfølgelig overlykkelig over situasjonen :-)

Skal på UL engang i mars jeg også, men ikke fått datoen ennå.

Lykke til!

Klem

God morgen Monastir!

Fint med flere som har lik situasjon som meg. Kanskje vi kan passe litt på hverandre og følge hverandre opp? Jeg kjenner på kroppen om dagen at jeg er litt nervøs for ny MA, men vet jo at jeg ikke må tenke slik i det hele tatt, men være positiv. Synes det er vanskelig innimellom. Men heldigvis så har jeg en flott samboer som støtter meg og virkelig orker å holde ut med alle mine hormonforstyrrelser. Tror ikke jeg er like søt og snill om dagen som han er vant med. Både gruer og gleder meg til den første UL'en. Skal ta den på en privat klinikk hvor jeg skal ha mere oppfølging siden også. Blir flere UL før jeg skal på UL på sykehuset, og det beroliger meg litt iallefall. Vi må jo bare tenke at alt skal gå bra - ikke sant?!

Ha en fin dag i dag - jeg sitter på jobb, men pga vinterferie er det absolutt helt dødt her.... burde egentlig hatt fri og vært hjemme og kost meg......sukk....

Hei mimmih.

Så du er og Porsgrunnsjente, så koselig :) Jeg er opprinnelig fra Skien, men du vet ikke store avstander her da he he. Jeg har termin 4 august og gleder med veldig... Veldig ønsket denne babyen her, det er min første og samboers andre. Jeg ser at du har to jenter fra før, så det blir sikkert koselig med en attpåklatt...

Ønsker deg alt godt i graviditeten, og en flott kald vinterdag!

Klen fra

Velkommen hit mimmih. Jeg har vært igjennom to MA og er nå gravid igjen og har termin 21.juni. To flotte gutter på 6,5 og 8 år har vi også. Jeg har vært veldig nervøs foran ultralydene, men har pustet lettet ut hver gang. Før jeg kjente sparkene, var jeg ganske urolig, men det har jo så langt gått helt flott. Prøvde å ikke fokusere så veldig på symptomer, men konsentrerte meg heller om det som var positivt. Vi fortalte ingenting før ca. uke 15-16 og nå går det jo strålende. Lykke til, dette går nok riktige vegen:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...