Gå til innhold

Fra lakenskrekk til å sove 7 timer i strekk

Anbefalte innlegg

Junior får ikke noe annet enn morsmelk, men har sovet mellom 6 og 7 timer i strekk de siste netten. Han er ikke desperat etter mat når han våkner heller, men er definitivt våken og ikke spesielt interessert i å sove noe mer.

Noen flere som har det på samme måte? Prøver dere evt. å få de til å sove igjen hvis de våkner f.eks kl 05 eller 06?

Fortsetter under...

har det akkurat på samme måte. Ble nesten litt skremt i natt. Skrev et spm ang dette i mårres ("skal jeg vekke ham") Det var enda godt at andre har det på samme måte :) Sebastian er vel nesten like gammel som Oliver om jeg husker rett. (oliver er 6 uker om noen dager)

Stemmer, Sebastian er 7 uker i dag:) Han ligger også og småsutrer, men når jeg sjekker vugga ligger han med øynenen igjen og kan være stille i lange perioder av gangen for så å begynne igjen. I morges tok jeg han opp og da virket det som han fortsatt sov for det tok en stund før han skjønte at han lå til puppen. Da spiste han i ca 10 min og virket definitivt ikke desperat etter mat. Da jeg prøvde å legge han igjen ble han liggende og småsutre, men det var nok fordi han ikke var trett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...