Gå til innhold

Dere som hadde EL uke 7 :)))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt sex fom 09.02 tom 19.02 hver dag :) og EL var 15.02 og det var vel sex annen hver dag før 09.02 :) SÅÅÅ du kan godt si det var mye sex og her skal det jobbes :)

IKM er 27.02 men jeg tok jo en test i går som var negativ. Bestilte 10 gr tester og de kom i går, de resterende 9 har mannen min gjent for meg siden jeg ikke kan ha gr tester hjemme bruker dem selv om jeg vet at det er for tidlig. :) Han sa jeg kan få en på søndag heheheheh

kjempeskummelt med tester liggende hjemme. Jeg kan ikke ha det, da bruker jeg opp alle før ikm. Jeg har vanligvis ikm 16 dager etter el, så jeg har ikke ikm før lørdag 3 mars. Hadde el samme dag som deg. Har gått mye på behandling (refleksologi) de to siste mnd, for å få hjelp til å bli gravid. Det hjalp i høst, men da mistet jeg jo, hadde en BO. Er litt spent... tror egentlig det ikke klaffet, men har noen innbilte symptomer på gang;)

Blir spennende å følge med på deg!

Annonse

har vi begynt å kjenne noen symptomer, da? Jeg har vært kvalm i to dager, og håper litt pga det, sånn var det ja jeg var gravid i høst... i tillegg fikk jeg masse utflod i stad, også minner fra i høst. Har også stikninger i magen. Så nå klarer jeg ikke å la være å håpe...

hei cille vil!! jeg har også IKM lørdag 3.mars!!! klarer nesten ikke å holde ut jeg....dagene går så treeeeeegt!! hadde el søn 18. feb...tror jeg..bruker ikke el tester...men var aktive fire-fem dager før og tre etter...så håper det kommer en liten en....hadde sa i nov...

lykke til til alle sammen!! krysser fingere og tær jeg...

Annonse

Jeg skal teste 27 jeg, og nå har jeg masse utflod og trusa er konstant våte. Brystsmerter er i intervaller, mer vonde på morgen enn på kvelden men vi får se. Tror egentlig jeg ikke er gravid selv om dette er helt forskjell enn før IKM men tørr ikk håpe for mye blir bare skuffet

Jeg hadde positiv el test 16,17 og 18 feb,men hadde ikke så mye sex rundt dei tidene,kvelden på den 15 feb,men det er vel ikke nokk. Så har igrunn slått fra meg at jeg er gravid,men spennende og følge med dere andre da :)

Jeg har ikm sånn ca 5 mars :)

Lykke til :)

Hei og huff

Så leit å høre barney!! Føler meg rimelig trygg på at jeg deler skjebne med deg. Har IKM 1 mars, men kroppen er veeldig pms...prøver å følge med på livmortappen, sånn forsiktig...og den begynner å åpne seg tror jeg. Fjernet kobberspiral i august, var med legen før jul. Ønsket henvisning til gyn, men fikk det ikke. Neste mandag skal jeg ringe privat prakt.gyn. Nekter å vente et helt år. Vil ha spire nå jeg. *snufs*

Hei Utålmodig!

Får håper det går bedre med deg - at du er gravid!

Fornuftig å gå til privat gynekolog - alt går så utrolig mye kjappere da, jeg gjorde det jeg også, faktisk før vi begynnte å prøve for å sjekke at alt så greit ut!

Lykke til - blir spennende å høre til uken!!!

*Barney*

Jeg vet ikke jeg......kroppen min er helt rar om dagen....men puppene er uvanlig lite øm til at jeg skal ha tr om noen dgr, og det er neppe noe bra tegn?? I des/jan sa mannen min at han hadde stor tro på at feb ble vår befruktningsmåne...jeg har så lsyt å tro på han men. Åsså har han lagt inn forbud mot noen som helst typer tester denne mnd. (brukt en formue siden agust). Må vel vente fler dager over ikm før jeg tester å...like greit. har faktisk ikke veldig lyst å teste, er så veldig redd for og lei av skuffelsene testene gir:-(

Jeg fikk 10 el og 10 gr tester og det som er igjen av de ( fikk dem for en uke siden) har mannen min gjemt :) han sa jeg får dem dagen etter jeg venter mensen IKM 27 :) jeg vet hvor de er men han har litt rett. Det her har gått meg helt opp i hodet og han blir lei seg når jeg blir skuffet :)

Utålmodig!

Da jeg ble gravid med sønnen min hadde eeg ikke ømme pupper i det hele tatt - så det jo nødvendigvis ikke et negativt tegn....

Det er vel heller positivt, siden du pleier å ha ømmer pupper før ikm?

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...