Gå til innhold

Dere som hadde EL uke 7 :)))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utålmodig, dette må da holde!! Skal krysse fingre:)

Jeg fikk uventet el 3-4 dager før tiden, tors 15.02. Hadde sex mandag, tirsdag, på torsdag mens egget løsnet - dritvondt! Så på fredag og lørdag. Har ikke noe god følelse på at dette funket, så neste pp blir det mer;)

Hei cille vil, vi snakket en del før jul her vi....jeg har som sagt byttwet nick.

Hm ja....jeg vet sannelig ikke. Enkelte blir jo gravid bare de ser på en erigert en.....jeg har tom godsnakket med dn og gitt den særbehandling, .-)nesten behandlet dn som et kjæledyr.hehehe lykke til til deg å!!

Hei hadde EL 15 og hadde sex lørdag, søndag, mandag, tirsdsag, onsdsag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag heheh skal ha de i kveld også for sikkerhets skyld. Mannen min klager ikke han er innstilg og klar til å få barn han også :)

Men jeg hadde vondt i venstre eggestokk ved EL og det har ikke gitt seg ennå det er fortsatt vondt og det stikker. I går på formiddagen fik jeg vondt i brystene og det ga se på ettermiddagen, og nå har jeg litt vondt i dem igjen. Pleier ikke å få vonde bryster ca 3 dager før TR. Jeg har innbilt meg at jeg kanskje er gravid heheheh men fortidlig å teste ennå. Venter TR 27 februar og håper hun ikke finner veien.

HÅPER VI ALLE HAR EN BLIND PASASJER!!!!

hehe, ser at vi er fler som hadde el den 15. Spennende;)

Høres lovende ut for deg og, tiger baby! Jeg har 16dager mellom el og IKM, så jeg har IKM etter deg. Men selv om jeg føler at det ikke klaffet, leter jeg med lupe etter symptomer. Har likevel ikke funnet noen enda;)

Annonse

Annonse

Hei dere!

Jeg fikk positiv el-test den 15., hadde sex på kvelden den 15. og den 16, pluss noen dager før den 15., litt usikker på hvilken dag. Merker ingenting foreløpig, bare litt småkvalm, men regner med at det er spysjuka som går på jobb....

Men er veldig spent, synes faktisk det kan bli min tur snart! :)

Det klaffa dårlig for oss denne pp'en. Fikk positiv test den 15., men mannen reiste bort den dagen og kom ikke hjem før nå. Dermed hadde vi bare sex den 14., altså 2-3 dager før el. Dermed er vel sjangsene heller små...... Skjønner ikke helt åssen vi skal klare å bli gravide, vi har som regel problemer med å ha sex på riktig tidspunkt. Begynner å bli lei. Men har sett meg ut neste el-periode, og da SKAL vi ha masse sex!!! Kanskje..... (pleier som regel å skje noe, at vi blir syke eller noe, pluss at mannen presterer dårlig under press....). Nei, nå skal jeg slutte å klage, og ønske dere andre LYKKE TIL! Håper spirene sitter denne pp'en!

Jeg hadde el tirsdag den 13. og har hatt sex slik som vi følte for denne pp, og mener selv at vi traff ganske så bra ja :)

I går hadde jeg rosa blod på papiret (aner IKKE hva det var) og det varte i 1-2 timer, så var det plutselig borte.

Har også helt siden el hatt mens lignende smerter. Livmortappen sitter nå veldig høyt i forhold til før, den er bakovervendt på en måte og er ganske så hard..

Hei, hiver meg med her jeg, hadde el 14. Hadde sex 11,12,13 men pga at sambo jobber skift ble det opphold 14,15 og 16. Har stor tro på denne pp like vel. Har ikke el testet, men sjekket livmormunnen denne pp. Den var under denne perioden myk, åpen og liksom midt i skjeden, nå er den mer bakoverbøyd, men litt myk liksom. og litt vanskeligere og nå. Har fått litt større pupper, men ikke ømme. Har vondt i tennene, smerter i kroppen og har stikkinger i eggstokkene. Vet ikke om det er symptomer eller om det er influensa på gang. Håper bare, begynner å bli litt fortvilet etter 16 pp- Tvi,Tvi til alle.

enig med tiger baby! vi får holde oss på toppen:)

Jeg merket plutselig at jeg jammen er litt småkvalm jeg og. Spiser hele tiden for å holde det i sjakk. Menjeg som egentlig er sikker på atdet ikke klaffet denne pp, begynner nå å håpe veldig...:(

Hei alle EL uke 7 jenter!

Jeg hadde EL mandag 12. februar. Hadde sex lørdag, søndag, mandag tirsdag og onsdag - håper det holder. Det var jammen ikke lett å gjennomføre - mine foreldre var på besøk.....

Lykke til alle sammen, håper spiren sitter denne pp!

Jeg håper fortsatt jeg selv om jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vel alltid vært evig opptimist og blir såååå lei meg når det går gærnt :(

Men det kan hende det har klaffet denne måneden, jeg hadde jo sex hver dag 6 dager før EL og 6 dager etter EL. Mannen min fikk lov å slappe av i går heheheheheh, kun fordi jeg ikke orket heheheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...