Gå til innhold

Kan noen her gi meg en liten forhåpning?? Litt langt, men ikke veldig

Utålmodig 8pp

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg har strevet litt med å finne ut hvilket forum jeg hører til under, prøver meg derfor her:-) Jeg har en søgtnn på 4,5 år og prøver nå virkelig å bli gravid. Grunnet stdier har vi ikke prøvd på nr 2 før jeg tok ut spiralen i august. Har stadig fått høre at med kobberspiral blir man lett gravid ja. Vel ikke meg nei. Jeg vet jo ikke om vi har problemer med å få barn sammen, ettersom nr 1 ikke var planlagt i det hele tatt. Faktisk ukependlet jeg, vi var kun sammen i helegene, men hvem ble gravid da?? Jo meg.

Men nå stikker usikkerheten i meg. Valgte derfor å komme til dere som tydeligvis har barn fra før. Bør jeg ta det med knusende ro?? Er i min 7pp, men ingenting har hendt så langt. Prøvde den el kaleneren på babyverden, iflg den skulle el være lørdag 17/2, men tirsdag 14 kom sånn strekkbart el slim (Sorry detaljer), hadde el smerter. Har selvsagt gjort det som gjøres må. Men i går begynnte skikkelige mens murringer å melde seg, og i dag svir ryggen min. I det siste døgnet har jeg faktisk hatt fødsels lignende smerter.

Dette er vel et dårlig tegn?? Har ca 30 dagers syklus. er på dag 21 i dag.

Noen tanker?? Ettersom nr 1 ikke var planlagt husker jeg ikke hvordan kroppen var før ikm, tror jeg følte tr kom hele tiden...

Fortsetter under...

Å, det er så pyton å gå og vente på at det skal "skje" fra måned til måned. Kjenner meg igjen. Min bror/svigerinne hadde nesten gitt opp å få nr 2 etter 1 år på prøvern (etter å ha tatt ut kobberspiralen), men så skjedde det likevel.

Hadde hormonspiral selv og selv om jeg fikk tilbake mens og el nesten med en gang tok det 7 måneder før jeg endelig ble gravid.

Da var jeg så "klar" at jeg kjøpte el-test på snartmamma.com. Så slapp jeg å lure ;) Da ble det full klaff på første forsøk og det var herrrrrlig å slippe å vente lenger.

Til annonym.

Hart brukt mye penger på el tester. Uten at det har hjulpet oss..Mulig atdet var et psykisk tøft halvår fra jeg tok ut spiralen og til januar?? At skjebnen vil at vi skal leve i harmoni før noen flytter inn i meg?? Det skjer når det skjer, kanskje er det ikke meningen jeg skal få fler....jeg får nyte sønnen jeg har!!

Legger dette på hylla for en tid....gikk på en smell i dag, på cafe m ei gravid veninne....dagens tema...baby baby....alle som skal ha baby og vogner...og baby *sukk*

Sleit skikkelig med å bli gravid denne gangen- prøvde i godt over 1 år. Og vi var skikkelig aktive og! Men neida. Gikk så langt at vi sjekket ham + bestilte time til meg. Midt oppi dette begynte jeg å trene masse + dytte i meg krom og sink - og vips skjedde det! Jeg var gravid!!! Så nå er jeg lykkelig og 5 mnd på vei!

Hei!

Alt godt kommer til den som fortjener det. :) Og det gjør du, lille venn! Din venninne mener ikke å gjøre deg nedfor med babyprat... Men hun er jo, så klart, veldig opptatt av det akkurat nå. Gravid som hun er. ;) Men si i fra du, hvis du syns det blir for mye. Det tåler hun!

I mellomtiden så skal du kose deg med din lille familie, og huske på alle som bryr seg om deg, er glad i deg, og ønsker deg alt godt!

Lykketil-klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...