r r r Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Venter nr. 3 i oktober. Har da baby, en 2-åring og en 4-åring som alle tre må ha barneseter. Eldstemann har et fremovervendt sete, 2-åringen et Acta Cosmic bakovervendt og babyen en Maxi Cosi babystol. Men disse tre går jo ikke inn i baksetet på bilen vår samtidig... Noen som har løsning på hvilken bil vi burde ha? Det er jo viktig å ha en bil med bagasjeplass nok til å kunne ta med vogna (Simo kombivogn - kjøper ikke ny når den holder til 3.mann også). Hva har andre gjort?
Da HarViTreUnger Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Kanskje Citroen C4 picasso? Eller en brukt Citroen Xsara Picasso? Vi har den sistnevnte og jeg mener at det ville vært plass til en maxi cosi også da det er tre "individuelle" seter bak.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Nå har ikke jeg 3 barn selv (holder med ett foreløpig ;-) ) MEN; jeg har hatt 3 barn bak i min bil. 1 i Maxi Cosi Cabrio, 1 i BeSafe Izi Combi og en på pute. Det var ikke noe problem. Jeg har en Ford S-Max. Veldig fornøyd med bilen, gjorde det veldig bra i NCAP, du får den med 7 seter, alle setene er individuelle og den er veldig stor. Kjempe bagasjerom. Vi har glasstak i vår og lilleshcnupp elsker å kjøre bil, hun ser da ut taket etc etc og storkoser seg :-D
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Ford S-max anbefales på det sterkeste! Jeg har ikke tre barneseter, men S-maxen vil ikke ha noe som helst problem med å takle 3 seter. I tillegg har S-maxen den fordelen at du sitter høyt og med god utsikt. Dessuten scoret S-max rekordhøyt på NCAP-test og er Årets Bil 2007. Jeg synes også at S-maxen ser litt tøff ut, og prismessig ligger den helt greit til. Vi har en i midterste utstyrsklasse, og med noe ekstrautstyr så kom den på rundt 390'.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 vi har passat stasjonsvogn 2007-modell, og der har vi nå et hts besafe fremovervendt sete til han på snart 2, og på andre siden har vi integrert barnesete som min kusine på 7 sitter på, og hadde gått fint med en maxi-cosi i midten. pluss stort bagasjerom. skal ALDRI bytte bil! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå