Gå til innhold

Vann i kroppen... uff..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på siste dag i uke 24 og har ikke langt på meg noe spesielt,2kg totalt..(er i utgangspunktet litt overvektig!)Men den siste uka har jeg følt meg pløsete og rar om morgenen!Ansiktet,hendene og føttene er hovne eller vannete...Er det andre som har det slik?Føler meg ikke spesielt bra...Hva er grunnen til at en gjerne samler mer vann når en er grvid enn ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan få akupunktur for å få hjelp med vannet....hvis du har mye....det fikk jeg da jeg gikk med lillemann...og det virka kjmepe bra =)

og ligg unna salt mat nå som du har fått vann i kroppen =)

Skrevet

Takk skal du ha!

Jeg får ta kontakt med en akupunktør hvis det blir verre...

Skrevet

ja det må du gjøre=)) jeg hadde 3 i ødem da jeg gikk med han....såg ut som en stranda hval...grusomt...fingrene dovna av ..ekkelt med så mye vann....håper du får hjelp =)

Skrevet

skulle ikke bli anonym der..vet ikke hva som skjedde....

Skrevet

Det er visst vanlig..

Men som de andre her skriver... IKKE spis salt eller salt mat. Saltet binder vannet i kroppen.

En annen ting som hjelper er å bevege deg. Hvis ikke du allerede gjør det gå turer eller tren, dette øker blodsirkulasjonen og vannet vil ikke hope seg opp i kroppen!

Ikke sitt med bena i kors heller da er det vanskeligere for blodet å strømme igjennom til bena og vannet hoper seg opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...