Gå til innhold

Håpet ute denne pp?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt bekymret....

Har aldri gått så inn for å bli gravid, mn...

I følge babyverdens el kalender skulle jeg hatt el lørdag 17, men tirsdag hadde jeg for første gang påmange pp, sånt strekkbart el slim( sorry detaljer), og el smerter. Det var da 14 dgr siden forrige mens. Men nå i går og i dag har jeg hatt skikkelige menssmerter og verkende brystvorter. Er på dag 21 nå, ha 30 dgrs syklus.

Er vl mye som tyder på tr her??

Lykke til jenter!!

(ps jeg har byttet nick, før var nicket mitt nybaktkone)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8305807-h%C3%A5pet-ute-denne-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke glem at det kan være festesmerter:-)

OG glem heller ikke at det er veldig mange som tror at tante rød kommer, fordi de første symptomene på graviditet ofte er de samme som ved menssmerter.

Krysser fingrene for at det er spira som jobber inni deg jeg!

Takk for oppmuntring. Men festesmerter varer bare noen timer etter hva jeg har lest her et sted?? Tørr nesten ikke håpe lengre, fallet er dypere for hver gang liksom....snakke med en healer i dag, hun ba meg ta det helt med ro med tanke på smertene men...

nei, dette er kan ikke være TR. Hun er riktignok ufin, men pleier sjelden å komme på besøk 9 dager før tiden.

Høres ut som noe helt annet... Ikke for å gi deg for mye håp, men jeg har vært gravid to ganger før, og dette høres velkjent ut;)

Lykke til!

Tror hjertet mitt hoppet over et par slag nå:-), men er det vanlig med så mye ubehag 9 dgr før ikm??? Har altså ert barn, men det var ikke planlagt og jeg var 21 da jeg ble gravid så tenkte vel ikke over evt ubehag...var ikke dårlig et kvarter en gang.

Stakkars deg cille vil, når hadde du SA? Ikke meningen å være nyskjerrig.

Jeg hadde en SA i oktober, i uke 7. Der og da gikk det helt fint, og tenkte at jeg kom til å bli gravid før jul igjen. Forrige gang jeg fikk mens kom sorgen. Jeg gråt en uke. Det er j*vlig. Men snart kommer det vel en ny spire, vi vet jo iallfall at vi kan lage barn sammen! (Jeg har en datter på 7 med en annen mann, så jeg var jo litt spent på det...)

Da jeg ble gravid i høst, visste jeg det med en gang. Det sa smell i magen min da ting og tang møtte hverandre, helt sant. en uke etter el fikk jeg smerter i bekkenet, det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid med nr 1. Og det tøyde og strakk i livmor. Jeg bare visste det. Nå er det 5 dager siden el, og jeg har ingen tilsvarende symptomer. Men det kommer vel;)

Skal følge med på deg! Har en god følelse;)

Annonse

Hei igjen Cille vil.

Utrolig trist å høre, jeg kan bare prøve å forstå hva du har vært gjennom, men har ikke erfaringene dine....men jeg har en nydelig gutt på 4,5 så jeg vet hva det betyr.

Ellers så er jeg veldig usikker ja. Jeg skrev litt om alt vi hadde gjort på den el tråden, glemte å ta med at hele helga 9-11 var starten på ei heftig uke.-) Tror det kan ha fremskyndet el?? er det mulig? Føler vi har gjort alt denne gangen. Bra du har en god følelse da, jeg har rie lignende smerter som kommer og går....Åsså har jeg funnet vogna jeg VIL HA om det klaffer......:-) Lov å la seg friste.

Må vel slite meg bort fra pcn og koke grøt til arvingen min...og rydde....sukkk. Gjett om jeg skal inn igjen hit i kveld da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...