Gå til innhold

Nu är det min tur att inte få sova :-(

Anbefalte innlegg

Nu börjar dessa rara plager i slutet av graviditeten igen. Helt plötsligt får jag inte sova på natten. Somnar i regel vid halv 11 men så vaknar jag igen runt 02.30. Inte nödvändigtvis sv att jag må på do, men jag bara ligger och smålurer på ting och tang. Somnar som reger om runt 7. antagligen så är det bara en periode men ändå!!!

Just nu jobbar jag inte och har chansen att sova lite på dagen vilket är tur annars hade jag blivit galen.

Hoppas ni andra får sova tjejer!!!

Fortsetter under...

vi er flere der....jeg pleier å våkne plutselig rundt 02..00 tiden, lysvåken og trur at det er morn......ja, godt at kroppen forbereder oss på det store som venter oss.....det er amminga tenker jeg meg som plager nattesøvnen vår nå, og godt er det selvom det er fryktelig slitsomt å våkne nå uten å ha bebin vedsiden av seg....ha ha.....

Vælkommen i klubben!!!

Det e så slitsomt...ænkelte nætter syns æ ikke æ får sove nåkka!Sovne-å våkne,læs,duppe,våkne.....hoff!!

Syns æ prøv alt...sover ikke på ættermiddagen,står opp før fuglan...men det e jo ganske tongt da...Tørr liksom ikke å lægg sæ for tili heller-da e æ jo våken igjænn i ett tia...

Men heldivis har æ nånn nætter at æ får sov hele natta,-å det e jo bare helt fantastisk da når æ våkne:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...