Gå til innhold

Juni: Hei Hei!


Bromelia

Anbefalte innlegg

Litt forsinka, men men... har ikke funnet disse sidene før nå jeg da... Ups.. I hvertfall; Jeg har ei datter som ble født den 10. juni. Ei snill og god liten jente, som jeg prøver å få til å kose med mamman sin, men det er ikke alltid like gøy. Ellers så begynner jeg å savne jobben litt nå... så det skal bli godt å snart være tilbake igjen. Det var litt om meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ei...hyggelig at du fant veien hit da...her er vi en kjempe fin gjeng som prater om alt...både godt og vondt....bare supre damer og en mann her inne....håper du blir å trives =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå og velkommen inn. Skjønner godt du ikke har sett disse sidene før, har vært en periode med lite aktivitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Det finnes diverse presentasjonssider her inne, så kan du jo lese litt om oss også : )

Ellers kjenner jeg igjen det med kosing.. Vesla her har ikke tid til så mye kos, det er altfor mye som skal utforskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :) Velkommen hit til oss! Her er det en flott gjeng med junidamer som alltid hjelper til med det man lurer på :) Jeg er uten nett for tiden og savner junigjengen masse masse! Kjempeflott forum dette, håper du vil trives her hos oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...