Gå til innhold

NOEN SOM IKKE HAR SAGT DET TIL SJEFEN ENDA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde allerede vært sykemeldt en god stund da jeg fant ut at vi skulle ha barn, og nå vet jeg ikke helt hva,og når jeg skal fortelle det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel bare å fortelle det til sjefen det.. må jo si det til slutt alikevel. du får jo heller ikke sjult det så lenge med en voksende mage heller da. jeg fortalte det med en gang jeg hadde vært hos legen jeg:)

Skrevet

jeg har ikke sakt det, men skal skrive under på lærlingkontrakt på mandag, så er derfor. ventet på lærlingplass i nesten 3 år...så er litt usikker på når jeg skal si det, men igår var det ei jeg kjenner som spurte om jeg var gravid så klarer nok ikke skjule det så lenge på jobb...

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har ikke sagt noe ennå! Tror de mistenker noe, for de stirrer litt på magen min. men det kan jo være innbilninger. Gruer meg til å si egentlig! Får vente etter ul...

Skrevet

Skal - skal ikke tenker jeg...

Men nå har det seg sånn at jeg og min far jobber i samme bedriften. Han vet selvfølgelig.

Og en kollega vet. De plundrer selv med å få barn, så derfor er det sagt til dem..

Men når jeg skal fortelle resten av arbeidsgjengen? Tenkte vel kanskje å fortelle når jeg har vært på ul. Skal dit 5. mars, så det er jo ikke så lenge til uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...