Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 39 dager til termin og jeg kan ikke skjønne at jeg skal orke så lenge. Er super forkjølet, har feber,svetter som om jeg skulle har løpt 5 mila, nesa renner og jeg får ikke sove (finner ikkenoen god liggestilling og irriterer meg over disse j.... putene mellom knær og føtter som sklir hele tiden), føler meg som en pesende hval... Fødte forrige barn prematur så ønsker absolutt ikke å føde før tiden denne gangen, men skulle ønske at tiden kunne gå litt fortere Noen gode tips for å bli kvitt forkjølelsen - orker ikke tanken på urtete og andre vanndrivende, tisser nok som det er
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 uuuh, nesten som meg.. så slenger meg på sutre innlegget ditt. Har fått luftveisinfeksjon, hoste, snørr å gørr.. fått penicillin hos legen, men bivirkningene av den er jo like ille som infeksjonen i seg selv. det blir lite sovn, er klin umulig å finne en god stilling i denne diiigre fasen jeg er i. derfor sitter jeg nå lengst mulig oppe, så jeg blir skikkelig trøtt.. Tiden går utrolig tregt nå om dagene, har 25 dager igjen, men akk.....1 dag føles som 3 lange, så hei hå... sutre,sutre..nesten så jeg føler meg bedre ;o)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vil også sutre, gjør vel egentlig ikke så mye annet for tiden. Sitter fanget i en stol med beina høyt, er fange i en kropp med bekken som ikke vil bære lenger. Føles som om bekkenet revner både framme og bak og på toppen har jeg maserier som er skikkelig vonde men det er jo konstant vondt (akutte luftsmerte vondt) blir liksom ikke skikkelige rier. 3 dager til termin så enden er nær men hverdag føles som et langt vondt år. Er jo ellers som de fleste andre høygravide ved termin, lårene går helt ned til gulvet, magen ser ut som om den skal skli nedover lårene og likner en donald kul som begynner rett over navlen og slutter ved bollemusa. Men jeg har jo vært heldig å unngått influensa (bank i bordet, ikke smitt meg nå). God bedring til dere andre, håper dere blir friske snart og når jeg endelig får rier og har fått ut nurket skal jeg sende dere masse fødestøv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå