Gå til innhold

Syns det er litt dødt her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns vi å bli flinkere jenter til og bruke disse sidene, vi r jo ganske mange på april 2007. Ser på f.eks juli-klubben 06 inne på dib at det er veldig mye aktivitet, jeg vil og ha en slik side:) Syns aldri det kommer oe nytt her liksom...kanskje bare jeg som sutrer. Skrver jo ikke mange innlegg selv heller så:)

Skrevet

det har du helt rett i! jeg er mer og mer på 3. trimester nå enn her på aprilklubben, det er jo aldri noen her.... :o( så kom igjen da jenter, nåmner det ikke lenge igjen, fint om vi kan følge opp hverandre den siste tiden!!!!

klem

Skrevet

synes også det er lite action her inne

Skrevet

heilt einig...kom med forslag til ting de vil diskutere, eller om det er noko de lurer på..

Eg ser fram til kontroll hjå jordmor på fredag.

Skrevet

ja blir vell sånn at man ser etter ting i samme gate som man lure på..

korsen e d jente. hodet her festa sæ i uke 32. ka med dokker? har en del kynnere og håpe æ sleppe å gå over tida.

termin 4 april

Skrevet

Hodet har ikkje festa seg her enda...Har termin 11.april.

Har og ein del kynnere. Eg håper og eg slepp å gå over tida. Første mann kom på termin dato..Satse pådet no og!

Skrevet

termin 26 april. hodet har festet seg:)

Skrevet

Så fint at mange er enige:) Hodet har ikke festet seg her er i uke 34, men skal til kontroll i morgen å håper hun har festet seg da:) Jeg vil ikke g ovr tiden nei, fikk n uke før termin sist og håper det skjer nå og, den siste tiden er så tung og tiden går så sakte...Men jeg har veldig liten mage til og være så langt å vei, hvordan er det med deres mager?

Skrevet

Magen min er ganske stor;er i uke 31 og har lagt på meg 20 kg .

men jeg har en del vann i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...