Gå til innhold

Sanna&Simen


-carina-

Anbefalte innlegg

Stilige bilder på juli-klubb-siden din! Åssen får du til at de blir hvite og duse og runde... Hmmm... Dårlig forklart, men du skjønte hva jeg mente? Vil du dele hemmeligheten din? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen hemmelighet det:) Du trenger en html kode som gjør bildene sånn i kantene. høyreklikker på det bildet du vil fikse på -trykker egenskaper, kopierer bildekoden-limer den inn i html koden og vis! Skikkelig dårlig forklart, men hvis du vil kan jeg gjøre det for deg? Hvis du ikke skjønte forklaringen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du bruker html, ja... Jeg tenkte kanskje du brukte et redigeringsprogram for å lage bildene sånn... Hadde ikke tenkt til å gjøre sånn med bildene på siden her. Men tenkte at det var en fin effekt som jeg kunne bruke på enkelte av bildene jeg har lyst til å fremkalle. Dersom man skal lage julekort, for eksempel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vist ikke an å lagre bildet med den effekten på for så å skrive de ut:(

 

Jeg har fiksa litt på fødselsdagssida for barna nå. Så da fikk alle et sånn bilde hver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke fungerer... Jeg bruker Adobe her hjemme, det er sikkert mulig med sånne effekter her, det er bare så avansert program, så det tar litt tid å lære seg!

 

Flink du er til å orden på hjemmesiden vår! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...