Dolly Duck Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hva gjør vi med sånt? Jeg vet at karve hjelper, men det har jeg ikke i hus, og jeg holder på å sprekke... Dette kombinert med treig mage har gjort de siste par dagene til et helvete... Kan ikke huske at det er slik hver gang jeg venter tr.... fyttikatta, så vondt, og magen står rett ut!! Noen gode råd før jeg sprekker???
martine68 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Kanskje det er en liten spire på gang. Da stopper vell alt opp om jeg ikke husker feil. Du får ha må deg en romslig genser så ikke magen buler sånn ut. Gå deg en lang tur. Der kan du lufte ut det du ønsker og så hjelper det jo på fordøyelsen. klem fra
Dolly Duck Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Oooohaaa, tenk om det hadde vært på grunn av en spire... Tør nesten ikke tenke tanken helt ut en gang... Skal rive av meg trange jeans og slenge på en joggebukse heller.... 8-D
Cmoi Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Dolly Duck Håper så indelig det er en spire du har, for å lette litt på trykket, spis rosiner, svisker, fiber, ta en halv t-skje natron i et glass vann og drikk. Eller nyco hvis du har. Tvi,Tvi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå