Gå til innhold

April: Surrealistiske feberkramper

Anbefalte innlegg

Så vi har et krampebarn... Høy feber i helga (ørebetennelse viste det seg, antibiotika er fine saker!), roterte ibux og paracet hele tiden, rakk ikke til ordentlig så vi fikk to korte kramper (sobril er fint å ha for hånden, ja!) Men episoden utspant seg da etter den andre, natt til lørdag, kl 3... Hun reagerer helt hypert på sobrilen (ikke logisk nei)... Etter at jeg har heist opp en ristende og varm baby, satt sobrilen, gitt henne ibuxen og fått ned feberen, så løper hun da 10 min senere rundt på rommet sitt med sin syngende teddy, trykker den igjen og igjen på hånden, da spiller den "if you're happy and you know it clap your hands"... Klapper i henda og om igjen...

Sove? Hva er det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8304230-april-surrealistiske-feberkramper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt og svarte på innlegget ditt her om dagen, ett laaagt svar, og så datt den tom for støm, så alt datt bort.. blæ!! Og husker jeg hva jeg skrev? nei! hehe

Men det hørte dere henne, eller var dere våkne så sent? Jeg er så redd for feberkramper jeg altså! Nå har ikke natalie hatt noe langvarig feber eller noe spesielt høy, men hvis det skjer på natten kan det jo være skummelt da!

Men må si hun kom seg fort igjen da! hehe!! Syns jeg ser en veeeldig overtrøtt jente springer rundt og danser og klapper i henda, og en veldig trøtt og forvirra mamma som ser forundra på jenta si! hehe!

Hvordan går det med henne nå da? Er hun blitt bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...