Gå til innhold

Da har Nora hatt en liten tur på sykehuset også:-(


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Lillemor var skikkelig utilpass i natt, ville ikke roe seg, ikke pupp eller smokk! Jeg var også trett, så man prøver jo alt før en velger å stå opp og ta "helsjekken". Men vi endte nå på badet etterhvert for bleieskift. Når bleien var av så jeg at navelbrokket hennes var ute, og jeg klarte ikke å få det inn igjen.. Prøvde både lenge og vel etter alle lærebokas regler - men det endte med at vi måtte reise inn til sykehuset for en hjelpende hånd. Skal si det ble en fornøyd jente når brokket var dyttet tilbake - fra sutring til fornøyd prating på 30 sekunder.

 

Stakkars jenta mi, og jeg som ikke skjønte at hun hadde vondt i magen:-( Så her har vel mamma vært mer skjelven enn lillemor idag og kjent på magen hennes i ett sett;-) Og nå får vi kontrolltime på sykehuset litt raskere enn ventetid på 6 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! Stakkars lita da. Men er hun helt bra da, når de får det på "plass" ? Jeg kan ikke noe om det der jeg:) Men håper dere får en bedre natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, stakkars liten! Godt at det kom på plass igjen og at hun smiler og er fornøyd nå! Er slettes ikke gøy når de små ikke har det bra, altså!

 

Jeg har en stor klump i magen og er småkvalm etter dagens opplevelse fortsatt, jeg... Det skal ikke være noe feil med de små! Jeg innbiller meg at det er litt "bedre" når de er større, for da kan man i hvert fall prate med dem for å finne ut hvordan de har det... :o/

 

God bedring til Nora og håper du får sove litt i natt... Jeg setter på alarmen hver time for å titte til Karsten som skal få sove i armkroken i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn umiddelbart er de bra idet brokket er på plass - men det kan selvfølgelig skje igjen. De aller fleste navelbrokk gror sammen av seg selv innen 2-3 års alder. Når brokkåpningen blir mindre er det større fare for at tarmene kan komme i klem som det gjorde hos Nora i natt. Nå er vi iallefall oppmerksomme på dette - og klemmer på magen både titt og ofte;-) Og da vil vi nok merke det vesentlig raskere om dette skulle skje igjen.

 

Og jeg håper også på en bedre natt;-) Fikk mormor til å være med barna et par timer så jeg fikk sove litt - og ja, nå hører jeg faktisk sengen roper på meg igjen;-) Tar meg nok en tur dit nå, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så skremmende! Det var en sånn episode svigermor skremte meg med da jeg fortalte at Ingrid hadde fått navlebrokk(jeg tror imidlertid det er rettet opp av seg selv nå). Det er ganske sjelden at den sitter fast, er det ikke?

 

Det er så godt at det ordner seg!

 

Masse varme tanker til deg og Nora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...