Gå til innhold

Kynnere av å ligge på sofa`n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får rimelig mange kynnere av å sitte '/ ligge på sofaen... Flere som får det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 35... Er noe på gang, eller lader bare livmoren opp her?

Skrevet

Jeg har kynnere uansett om jeg ligger, står eller går. Vet ikke om jeg har flere, eller om det bare er at jeg merker de mer, men har iallefall mange selv om jeg sitter i sofaen.. Får de og om natten, vokner av de når jeg sover..Har vel 5-6 i timen på jevnen..

Gasnke så irriterende. Ifølge min jm så er det ingen fare så lenge de ikke kommer regelmessig..

Skrevet

Neida ingen regelmessigheter her i gården... heldigvis :)

Skrevet

Samme her, får kynnere uansett stilling:) Slitsomt. For mine er vonde og ekle .

Er i uke 36 pluss 4 nå

Skrevet

Er foresten også i uke 35, men har jo hatt dette siden uke 18 da. Men har blitt hyppigere og kraftigere de 3 siste ukene.

Antar at det er kroppen som forbreder seg på fødsel. Det nærmer seg jo heldigvis slutten her nå:)

Skrevet

jupp! Har i grunn lest at vi skal hilse de velkommen også nå mot slutten, da bekken +++ blir mer forberedt til fødselen! Men trodde liksom ikke de skulle komme når man lå å "slappet" av.... :)

Skrevet

Jeg har også masse kynnere om jeg sitter, står eller ligger. I går var det så intenst at jeg følte at jeg har trena i flere timer så andpusten og støl jeg var. Begynner å bli harde og litt vonde. Har funnet ut at livmoren må jo bli i superform den til fødsel skal dette fortsette.

Skrevet

På dagtid får jeg kynnere bare jeg reiser meg opp av stolen og går litt.

Om kvelden får jeg kynnere av å se på tv og av å ligge i sengen...

Og så får jeg kynnere hver morgning når vekkerklokka ringer. Akkurat det som skal til for at jeg skal ligge bare litt til! (og så blir det for lenge)

Skrevet

Samme med meg, får de stående, gående, liggende, sittende, når jeg er avslappet og når jeg stresser. Sånn har det vært siden uke 16, men kjenner de bedre nå, ja. De gjør ikke vondt, men det strammer og kniper godt!

Skrevet

Kjenner meg utrolig godt igjen her jeg også, like skuffet hver gang det går over jeg =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...