Gå til innhold

***********UKE 25************

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :o)

Hvordan går det med dere i uke 25??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er idag 24+1. Syntes tiden har gått fort. Har en aktiv gutt i magen som får meg ofte til å smile :o)

Har fått mye vann i kroppen og lagt på meg ca. 8 kg. Føler det er altfor mye. Har tatt av ringene. Føler meg innpakket og at det er vanskeligere å bevege seg. Har ikke vært noe flink til å trene i det siste. Har vært sliten og sofaen er såååååå fristende :o) Jeg må skjerpe meg!!!! Yes, må ringe en venninde imorgen. Trenger litt støtte hehe

Hormonsvingningene er bedre. Grunnen er mann min. Han er en engel for tiden :o) Føler meg så rolig og glad. Det hjalp når han leste en artikkel i siste gravid om samliv: "slik takler dere hormonene". Takk til den som skrev den artikkelen :o)

Skrevet

he, he - kunne vart meg som skrev dette innlegget:

Jeg er frykterlig sliten, har også lagt på meg 8 kilo og bor i lenestolen, hvor jeg har fjernkontroll, laptop og telefonen.

Trenger altså ikke å røre meg noe særlig.

25+2 i dag....

030607

Skrevet

er 25+1 i dag og har det kjempe bra. har lagt på meg 8-9 kg allerede men plages ikke noe spesielt med at jeg har det tungt enda... men det kommer vell:P

er 8-9 kg mye på dette stadiet??? dette er min første gang:)

Skrevet

Har en del småplager + bekkenløsning, men formen er litt stigende. Vesla sparker masse og er aktiv flere ganger om dagen og i går så pappaen sparkene utenpå! Jeg er veldig spent på hvem som er der inne og gleder meg sånn til juni!!!

Skrevet

Formen er grei, men har bekkenløsning og det er ikke godt akkurat!

Men bebisen er i ihvertfall aktiv om dagen ;) sparker og sparker..

Særlig når jeg har vært på do midt på natta og prøver å sovne igjen, he he ..

Skal på 3D neste torsdag og det gleder vi oss enormt mye til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...