Gå til innhold

Mates hver 3 time hvordan løse problemet med det?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig bokstavelig. Min første spiste noen ganger oftere og på natten spiste han sjeldnere - det går deg til. Men de første 2 ukene sov jeg når han sov - litt rart først men kroppen krevde det. Ofte spiser de oftere på kveldene slik at de tåler å sove noen timer på natta. Da bare tar du babyen i senga, mater, og sover videre - ikke noe problem!

min fikk vær 2 time døgnet rundt i starten,etter 6 uker var d vær 3 time.slik holdt jeg på til han sluttet med puppen når han var 14 mnd.. kroppen venner seg til d, å d blir en vane... jeg sov kansje 4-5 timer pr døgn jeg fram til da han sluttet.gikk helt fint d=O) ammet i sengen på natt med lyset av slik at han ikke trodde d var morgen,la han tilbake igjen når han var mett...

Ja var ditt barn også født for tidligt?Mitt barn ble født i uke 37 å det er ikke ungen selv som bestemte hvor ofte ungen skulle ha mat men jordmødrene på barsel post.Jeg må jo gjøre det dem sier så ungen vokser å legger på seg.Var bare 1970 g når hun ble født.

Jeg hadde ungen på armen de første 4 ukene - altså i senga. Det var pupp pupp og pupp! - om dagen og om natta. Men ganske raske begynte han å sove MER om nettene og mer og mer... så selv om det var frustrerende, så kom vi ut av denne tåken med en grovt opptegnet sove-rytme inndelt i dag og natt, og dessuten en ide om spising og tider - etterhvert regnet jeg ut at han ikke orket særlig mer enn to-to og en halv (tre) timer våken, også sydde jeg sammen en dagsrytme... og humlebumle - etter ca 6 mnd så var det i boks helt.

Ja, legg av deg så mange krav som mulig - gjør det enkelt for deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...