ivf tromsø77 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hær er det om hun som reiste til usa og ble gravid med tvillinger.Hun var bærer av en arvelig sykdom.Trur det va fragel....et eller annet.Vet hun har skrevet noen innlegg hær på bim.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Ja, jeg ser på det nå. :-)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg så det også For noen deilige jenter bbk har fått!!!! De var så nydelige der de lå i sine rosa dresser mens mammen bare lå å så på de:) Må være helt utolig å bare ligger der og se på to så små og nydelige jenter og vite at de bare er dine.... Gleder meg så mye til å få babyen min når jeg ser på det og jeg gleder meg til å bli like forelsket:-)
ALONDRA Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Det var super interessant, Jeg onske at the samme kommer til skje med meg, I morgen vaare embrio skal testes *PGD i Karolinska Institute Lykket til Jenter
♥ivf m/prins♥ Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Oi, det høres spennende ut, Alondra!! Ønsker deg all verdens lykke til og håper du får et frisk embryo satt tilbake:) Krysser fingrene for dere! Tvi-tvi! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Oi, var det bbk. Lurte på om hun hadde vært her inne ja. Men kunne ikke helt minnes det i min tid Det er så bra at det gjekk bra med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå