Gå til innhold

Barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser dere rundt og besøkeer barnehagene dere skal søke på, eller bare søker dere??

Er vel i grunn litt greit å vite litt om den barnehagen baby'n skal gå i, men litt usikker på hvordan man gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg drar ikke rundt, men har forhørt meg litt om barnehagene i nærmiljøet gjennom kjente. Så har ihvertfall litt peiling på hvor jeg skal søke. huff dette er ikke lett, sååå rart å skulle tenke på det alt nå..

Skrevet

Nå jobber jeg som ped.leder i barnehage i kommunen, og vet derfor hvordan det er i de forskjellige barnehagene her. Kirkenes er et lite sted...

Det du bør gjøre er å ringe rundt til barnehagene og ta en prat med styrer. Hør hva barnehagen vektlegger og hvordan de arbeider. Du kan også be om å få tilsendt årsplan slik at du kan selv lese ang. målsettinger osv.

Her i kommunen er det veldig vanlig at foreldrene gjør dette ihvertfall før de velger barnehage. Men vi har full barnehagedekning her, så her har man anledning til å være veldig kresen ved valg.

Ønsker deg lykke til:) Håper du finner og får plass i en barnehage som passer for dere!

Skrevet

har forhørt meg litt, jeg.. men skal også avlegge visitt ti mine 2 førstevalg... lurer om smisking hjelper? *lol*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...