Gå til innhold

Er puppene dine ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ammingen?

Er det noen som opplever at puppene IKKE blir ødelagt/ små/ hengende etter fødsel og amming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har egentlig blitt større, og pga tyngdekraften, så står de jo ikke rett ut.. Men ser riktig så bra ut i en bh som støtter godt.

Skrevet

Er egentlig tilbake til normalen, bortsett fra at innover'n er blitt utover, uten å bli alt for stor da. Passerer fremdeles blyanttesten med 85C ;)

Skrevet

Mine er WEIRD - den ene er det ikke mere melk i og den er liten og tynn. Mens den andre er det melk i, og den er stor og struttende.

Syns den lille er så veeeldig liten, men håper ikke den har krympet og at det bare er fordi jeg ser den i forhold til melkejumboen.....

Skrevet

Nå ammer jeg jo fortsatt da... men puppene har blitt større, og med en god bh synes jeg faktisk det ser finere ut under genseren enn før.(Str.75A før jeg ble gravid)

Skrevet

JEPP!!!! ser ut som tomme rema poser....hehe....

Skrevet

Nå er jeg gravid og ammende, men med minimalt med melk. De henger mer og har blitt litt større (85 B via D til C nå), men ødelagt - neeeeei. Jeg har jo fått et barn og ammet det, jo. Om kroppen endrer seg litt, så bryr jeg meg ærlig talt lite om det ;o) Sånn til opplysning så er det endelige resultatet av hvordan puppene blir ikke avhengig av ammingen, da er de bare midlertidig melkeprodusenter. Det er graviditeten som tar knekken på dem :o) Det er der de permanente endringene skjer.

Skrevet

Puppene mine var akkurat som før noen måneder etter at jeg sluttet med amming, dvs. små, men like faste som før. Enig med andre her at en ikke akkurat kan si at de er ødelagte, men "tæret av tiden tann" kanskje. Tror ikke det ville ha vært noen forskjell om jeg ikke hadde fått barn og ammet for å si det sånn.......

Skrevet

eg gikk fra AA til B da eg ble gravid, og til stor C da eg fullamma. ammer litt enda, men nå er eg vel nedi B igjen...di ser vel anderledes ut, men er ikke stygge eller hengepupper...tyngdekraften har tattt di litt, men ikke sånn at blyanten sitter igjen under dem:P men har masse strekkmerker da...ser nesten ut som eg har tatovert solstråler på di...hihi

Skrevet

Ødelagt synes jeg var et noe underlig ordvalg. Jeg vil heller si at amming har gjort meg ti ganger mer stolt av puppene mine. De har holdt liv i mine tre barn i mange måneder til sammen, og jeg blir full av undring over at det går an! Jeg ammer ennå, så vet ikke hvordan de kommer til å se ut til slutt da, men er fornøyd med at de er blitt litt mer tildstedeværende enn før jeg fikk barn. :)

Skrevet

synes faktisk ikke ødelagt var et underlig ordvalg jeg, da jeg faktisk synes at puppene mine er ødelagte....:(

Jeg er enig med deg i det å være stolt over å få til amming og at det er undrende, men likemye er mine iallfall, temmeli ødelagte...

Fulle i strekk merker, det brune området dekker halve puppen og de henger selv om de er temmeli små, med andre ord; lite pene og i mine øyne; ødelagte...:(

Skrevet

Uff, det var ikke meningen å si hvordan du skulle føle det, beklager!

Skrevet

Hei Anonym:-)

Tenk positivt.Kanskje er det ikke så lenge siden du sluttet å amme, eller kanskje ammer du litt fremdeles?

Sånn har det ihvertfall vært for meg: Mitt første barn som nå er 6 år ble fullammet til han var 6mnd. Og jeg ammet til han var ca 14mnd Jeg hadde veldig fine pupper ( syns jeg og mannen min da) før jeg ammet. De var fine mens jeg ammet, men ble rimelig "slakke" rett etter at jeg var ferdig med å amme og mens jeg trappet ned ammingen. Jeg ble rimelig fortvila og må innrømme at silikon/saltvannsproteser lå i tankene mine. Men så gikk det noen mnd og puppene mine var tilbake til normalen igjen:-)

Det samme skjedde med gutt nummer to. Han ble fullammet til han var 4 mnd. Og jeg ammet til han var 6mnd. Da ville ikke han ha mer. Puppene mine ble normale igjen etter noen mnd.

Nå har jeg fått en liten jente som jeg fullammer. Hun er bare 7uker enda og jeg er sikker på at puppene mine blir like fine igjen.

Det blir sikkert dine etterhvert også:-)

Skrevet

Helt iorden det moo:) tok det ikke slik igrunn, ville bare få frem at for noen kan det føles slik!

no hard feelings:)

Skrevet

Takk for fint svar mor77, men tviler igrunn litt på at det blir bedre.... Ble forandra etter nr 1 og slik har de vært til de nå etter nr 2, bare enda verre.

Har planer om å fikse på de tror jeg, men ikke før jeg har fått alle barna jeg vil ha og amma de:)

Overlever med push up bh enn så lenge;)

Skrevet

Hei igjen,

Så bra at du venter med å gjøre noe til du er ferdig med å få barn da.

Vi har 3 barn nå, så nå er familien vår komplett. Dersom jeg ender opp med "vrengte baklommer" denne gangen, velger jeg nok også å gjøre noe med det. Jeg skal jo ikke amme flere barn, men jeg satser på at det går like bra denne gangen:-)

Skrevet

Cæmmis&Iselin(31.05) =)

Sorry, jeg måtte bare le da jeg leste det du hadde skrevet her. Melkejumbo. Haha. Bra ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...