lille gull skal bli storesøste Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 det om natten når baby'n har begynt å sove lange økter og dere ammer..?? Her har tassen begynt å sove hele natten (kryss i taket og bank i bordet.. hehe), og ingen ting er bedre enn det bortsett fra at jeg da våkner med rimelig brystspreng.. Jeg fullammer.. Pumper dere dere om natten, eller ikke? Jeg har jo i grunn lite lyst til å bli vekket av vekkerklokka for å pumpe meg når jeg først kan sove..
marguritten Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 nope. jeg "overser" det. melken vill regulere seg etter hvor mye barnet spiser. så brystsprengingen vill forsvinne etter hvert.
Pudding06&Spirepire Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Nå har snuppa hatt 4 netter hvor hun har sovi leeeeeeeeenge- jeg har da våkna med skikkelig puppespreng, men har også oversett dette i håp om at det vil regulere seg etterhvert.
månefuglen og lille thea Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 hun har i grunn sovet i 6-7 timer i strekk leeenge. men akkurat når sprengen begynte å gå seg til, fant hun ut at hun bare vil ha den ene puppen på natta!!! så nå er det spreng på det hun ikke spiser fra. hvis jeg er våken nok, så står jeg opp å pumper ut litt. bare nok til at sprengen forsvinner.
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 her sover tulla ca. 8 timer.og spiser da bare av den ene puppen om morgen..da pumper jeg dt andre,også får hun det på kvelden før hun legger seg for natta.for jeg har mindre melk på kvelden og er veldig greit at hun får et godt måltid før det er natta:) men gidder heller ikke stå opp om natta for å pumpe,vi som er så heldig å få sove om natta må jo vare på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå