Gå til innhold

Ble puppene dine ødelagt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ødelagt? Nei, det ble de ikke. Men forandring ble det jo.Først enorme pupper a la Pamela Anderson. Dog fulle av melk og ikke silikon!! Og så plutselig "voksen-dame-pupper" Litt sånn heng & sleng liksom. Men det var mest rett etter at jeg sluttet å amme. Har passet på å trene opp muskulaturen igjen littegrann og bruke gode bh-er. Så nå syns jeg de er ganske som før. Forandring blir det jo med alderen uansett. Og når man går fra liten B tilstor D så sier det seg selv at det tar litt tid før puppene å justere seg inn igjen. Men å påstå at de ble ødelagt blir vel en overdrivelse ;)

puppene mine har aldri vært så fine som under graviditet og amming. etterpå ser de ut som to skinnfiller med rosiner på toppen.

Ser ut som en mann når jeg ligger på rygg... hehe...

til gjengjeld har jeg aldri vært velsignet med pupper som kan fylle en bh heller da, så det er ikke store forskjellen for meg heller... hehe

Annonse

JA, mine ble ødelagt. Hadde små men faste pupper. Etter graviditet og amming har jeg nå to stygge "tomme" pupper med dype strekkmerker over det hele. Har masse skinn til overs og har nå flate små hengepupper...hater det!!!

Men men...fikk i alle fall fine friske unger så var vel verd det =)

Til dere som synes dere har fått skinnfeller med rosin på: Gikk dere ned mer i vekt enn match vekt?? Jeg fikk veldig små pupper/mye hud til overs etter at jeg fikk første mann, men jeg gikk også ned 8 kg for mye. Når jeg ble gravid igjen nå, og nærmet meg matchvekt, var puppene helt fine igjen...

Kan ikke si de er ødelagte nei.... Har 5 unger, og ammet dem til de var mellom 6 og 9 mnd gamle.

Jeg har strekk-merker, men det er vel og det som er annerledes... De har blitt endel større da, gikk fra B til D cup... Må si jeg har vært heldig da, for mine har holdt formen og fylden..

Jeg har venninner som har sitti igjen med "tomme baklommer" da de var ferdige med svangerskap og amming, men de har alle vært særdeles tynne.. vet ikke om det kanskje betyr endel..

Tror hvor mye svangerskap og amming "preger" kroppen etterpå er veldig individuelt jeg, selv er det stort sett strekk-merker og en "klunk" på magen som forteller at jeg har fått barn.. Men jeg bryr meg lite jeg da... og ungene synes mammas gele-mage er deilig å legge hodet på.... Aldri så gæærnt, vet dere...

Fikk skikkelig svære pupper under forrige graviditet og amming, med tilhørende tomme, vrengte bukselommer etterpå. Vurderte seriøst silikon i den perioden. I tillegg var jeg ganske tynn, så man kunne se ribbeina "gjennom" puppen *grøss*. Gikk ca 2 år før de kom tilbake til vanlig størrelse igjen selv om de hadde endret litt på formen (ble liksom litt bredere, på et vis og ikke så faste). Fikk ikke noen strekkmerker, men det fikk jeg ikke på magen heller, så det tror jeg er individuelt.

Annonse

Jeg ammet mine to første i til sammen nesten tre år. Hadde små, faste pupper - og den eneste forandringen jeg kan se er den som kommer med alderen: de har blitt litt mykere. Og selvsagt føltes de litt tommere rett etter at jeg ga meg med ammingen. Jeg gikk 'kun' fra a-cup til å fylle en b-cup (syns det var stilig nok forandring, jeg!) da jeg ammet, så mulig det spilte en viktig rolle for at jeg ikke har fått masse ekstra hud eller strekkmerker.

Nå venter jeg baby nr 3 i en alder av snart 40, og er spent på om jeg er like heldig nå, eller om forandringen blir større. Satser i utganspunktet på det første :-)

Mine bryster har forandret seg etter 3 svangerskap og totalt 5 1/2 år med amming. Etter de første to barna endret de seg forbausende lite, den store forandringen kom i forbindelse med minstejenta. Jeg gikk ufrivillig ned 16 kg pga hyperemesis hele de siste svangerskapet + en heftig periode etterpå med sykdom og langvarig søvnløshet, og det har virkelig gjort utslag på brystene! Nå er de temmelig slunkne, det ene har et arr etter en brystabscesshistorie der jeg måtte opereres - men ellers ser de helt greie ut. De er for små til å henge! Jeg er for øvrig sikker på at hovedårsaken til at de nå er så små er at jeg er undervektig. (BMI er bare 17,2, så det meste er slunkent på meg....)

Det finnes ikke noe som heter "ødelagte pupper"!!!!!

Det vi er litt mindre fornøyd med ordner vi opp med ved å putte på en push-up-bh eller noe.

For guds skyld, ikke gidd å bruk en masse penger for at en eller annen sinnsyk kirurg skal "reparere de ødelagte puppene".

Vi er mammaer, og sånn ser en mammakropp ut.

Skjønner engstelsen din:-)

Jeg tenkte også masse pådet med endring av kropp ! Kan ikke se store forandring etter tre stk, jeg! Heldig sånn...Har trent hele tiden alle tre gangene.. Nå venter jeg 4. mann og er spent på om jeg er like heldig nå.. Ingen strekkmerker eller noe som "henger" foreløpig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...