Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

jeg sliter sånn m hodepine på kveldene. Skikkelig vondt.

Jobber turnus så det er litt vanskelig. Noen som har noen tips?

flere som har det verre på kveldstid? Er 14,5 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan svare vær så snill??

Hadde vært bra med noen tips eller kommentarer...

Skrevet

Hei!

prøv å drikk mere, det er som oftest der det ligger.

Går man med konstant hodepine, ta kontakt med lege.

det hjelper å drikke:)

Lykke til videre

Skrevet

Ja. drikk masse vann og ta paracet om nødvendig

Skrevet

hei hei, trykte meg på feil trim, kommer fra 3 trim, men jeg vil bare si at jeg slet veldig m hodepine, ingenting som hjalp, på det verste gikk jeg m solbriller inne, men lå for det meste i sengen. hodepinen forsvant ca i uke 20. håper du slipper å ha den så lenge, jeg hadde det helt i fra begynnelsen, og det var helt gjævlig rett og slett... ønsker deg god bedring og at det snart forsvinner.

Skrevet

Hei!

takk for svar!!

Skal prøve å drikke mere ja! Synes bare det rett å slett er så tungt å være opp sent, er veldig trøtt også ganske tidlige på kveldene. har senvakt to kvelder i uke og slutter ikke før 23.30. Det er litt heftig for min del..

Paracet funker ikke særlig på meg, brukte ibux før graviditeten og d hjalp..men tar ikke sjansen på det nå...

Skrevet

Jeg plages også med hodepine på ettermiddagene. Akkurat kommet meg fra kvalmen, så setter dette inn. Drikker masse vann, men det hjelper ikke. tar paracet, som heller ikke hjelper.

Skal på kontroll på onsdag, skal høre hva legen foreslår da.

Jeg er forresten 14 uker i dag, har hatt hodepine fra uke 13 omtrent.

Skrevet

God bedring!! Si fra hvis du får noen tips eller må sykmelde deg! Jeg vet ikke hva jeg gjør

Skrevet

Huff, jeg har hodepine jeg også, og ingen ting hjelper. Drikker vann i bøtter og spann. Paracet hjelper litt, men absolutt ikke nok.

Skrevet

Har du prøvd med Cola(light)? Det gjorde underverker her om dagen for meg... Jeg tyller ikke i meg koffein for tiden, kanskje derfor cola hjalp så godt - hodepinen borte etter få minutter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...