~Maja Mor~ Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei du! Hvordan har dagen vært i dag? Så du hadde fått den første sprøyta, det er jo betrygende. Hvordan får du tiden til å gå? Men det hjelper nok veldig med tv og pc... Her er alt vel. Kvalmen ble i 4 mnd, men nå er den over. Kjenner spark på utsiden og innsiden. Kjempe koselig. Ingen større plager som er verdt å nevne. Magen er på plass og det er bare en uke til den ordinære Ul. Gleder meg veldig til det. Må få bekreftet kjønnet, går ikke derfra før vi ser det!!! Klem
Lone35 =0) Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei MajaMor Så koselig med brev fra deg! Joda I dag rundet jeg 24+0 og har fått min første lungemodningssprøyte. I morgen tidlig kl 1000 kommer de og stikker meg i rumpa/skinka igjen. Selve stikket var ikke vondt, men det var en sånn kulende smerte en times tid etterpå. Kanskje hun traff en muskel? Ja som du ser får jeg tida til å gå med internett (BIM) og tv/radio. Kan spille radio samtidig med BIm. P4 har da ganske bra musikk har jeg innsett!! he he I kveld var sambo her. Onsdagen kommer han sammen med ungene. Da skal vi spise kake. Datteren vår, som heter Maja er 4 år i morgen, så det blir feiring en dag på etterskudd. Jeg savner barna allerede. Kom noen tårer i kveld... De er jo vant til å ha meg der hver dag. Føler meg litt hjelpeløs. Men må bare prøve å holde motet oppe og finne positive ting å se frem til. Skjønner at du gleder deg til UL ja. Spennende det da. Hvem skal være med til UL? Datteren din? Så artig at du har begynt å kjenne spark da. Du ligger bare halvannen måned etter meg da. Selv om jeg nok kommer til å føde senest 1.mai eller deromkring. Uke 34. Vanlig prosedyre det, har jeg forstått, at de setter igang damer med vannavgang i den uka. Deilig at du er kvitt kvalmen nå da. Hvor langt er du kommet i tellinga? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå