lettereforvirra Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Mange som sliter med vann i kroppen her? Jeg har hatt litt av og på i fingrene og føttene men nå har det tatt helt av og fingrene mine er helt røde. Er det helt vanlig? De er røde på fingertuppene , hvite på ledda så rød igjen oppe på hånden. Inni er jeg full i røde prikker .. helt sykt.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har en del vann i kroppen,spesielt i fingrene,ser ut som skikkelig pølser. Og en del i beina. Men fingrene mine har normal farge,har ikke opplevd prikker som du beskriver her. Kanskje du skal høre med legen din om det er normalt?
**My little Miss drama and I** Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Fikk hovne fingre over natta for et par dager siden. skikkelig vondt i alle ledda:( de er røde på tuppene og skikkelig pølse fingre:P..
tuppen og lillemor Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 jeg er også plaget med vann ikroppen, og jeg er oså prikkete inni hendene, og det er pga vannet, det sa jordmor til meg,
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Har også fått pølsefingre for noen dager siden . Kommer å går. Har også fått vondt i håndleddene av alle ting.. men vet ikke om det er derfor da. Føttene berger enda da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå