Gå til innhold

Hvordan ble puppene dine etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Jeg har i utgangspunktet store pupper, størrelse 75 D fra naturens side.

Hva skjer med store pupper etter fødselen? Blir de mindre? Mye mindre? Eller blir de bare mer hengende?

Noen som har opplevd at puppene ikke blir ødelagte etter fødselen?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var 85c før graviditet og er 85a nå. Faktisk kan a være litt stort øverst på puppen. I barseltiden var jeg f så puppene har forandret seg mye på relativt kort tid. De er ikke akkurat spenstige nå, men jeg har heller ikke mye hud til overs.

Ammer 4 barnet og brystene er blitt slappere men syns de er fin jeg =) fyldige og god str 85D samma år etter år.Men det er jo forskjell,mage av venninene mine har mista brystene så jeg er vel heldig i uhellet...vil ha mindre jeg ..rar tja sikkert =)

• 3 uker senere...

Annonse

Hallo

Ammer 5 barnet,men de vart hengete,slappe allerede etter nr 1.Han er 2,5 år,og ammer fortsatt.og puppene har alltid vært litt ulik str på,og det er ikkje blitt bedre,kan ein sei.Så ikkje særlig lekre lenger ne.De er vanligvis 80b,og under graviditet,og fullamming 80d.Så tru koleis de blir etter eg er heilt ferdig med amming????Har bange anelser ja................

hmm.. jeg fikk forminsket brystene i 2003, fjernet nesten 3kilo, fødte i 2005 ammet i tre uker (fullammet ikke) og fødte i 2006 ammet i tre dager, og mine er heeeelt ødelagt, slappe, større og hengete... og de som var sååå fine og pekte rett fram for første gang i mitt liv.. jaja, det var 2år med "perfekte" pupper da :)

Jeg brukte 75 D før graviditeten, og nå etter ett år med amming bruker jeg 70 D. Synes ikke de har forandra seg særlig- blitt litt mindre, men ikke hengete. Men så vokste ikke puppene noe under graviditet eller amming heller, jeg brukte samme størrelsen hele tiden. Har gått ned en størrelse rundt ryggen, men veier mindre nå enn før også. Nei, jeg er fornøyd med dem jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...