Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Har fått påvist det og går på anibiotika. I forbindelse med dette klør jeg veldig i skrittet. Gjorde det før jeg begynte med kuren også. Noen som har noen råd til meg? Forferdelig ubehagelig og vondt, blir jo så sår. Brukte en naturell yoghurt før jeg fikk vite det var uvi, i tilfelle sopp.Det har ikke hjulpet noe. Så tror ikke jeg har det. Vet uvi kan gi kløe, men orker ikke klø mere. Har ganske mange dager igjen av kuren, men uvi er borte nå. Håper noen har noen gode råd til en desperat jente.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Drikk MYYYYE vann! Det kan hjelpe deg, samt hold deg langt borte fra alt det søte mens det holder på!
kfitjar Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Har du prøvd med Canesten? Pleier å lindre meg når jeg har problemer med kløe pga sopp.
Jente1980 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Dra på apoteket i morgen den dag, dem vet nok råd! Har ikke noe erfaring i forhold til dette med kløe der nede selv, men kan det tenkes at du har sopp? Da kan du jo bruke canesten siden ikke yoghurt naturell hjalp deg... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Sopp får man OFTE når man spiser pencillin! Ta C-vit og drikk MASSE vann! Canesten kan absolutt anbefales i tillegg! Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Husk at hvis man skal bruke canesten så skal man ikke bruke tabelettene. Bare kremen. Er og plaget med UVI. Å har bestandig hvert det. Å nå er det ekstremt ille. Å pga det så går det jo en del antibiotika i kroppen min. Noe som gjør at soppen og kommer. Fikk beskjed av legen at jeg aldrig måtte ta canesten tabeletter når jeg var gravid. Det er tydeligvis ikke bra.
Aurora73 Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Joda! En kan bruke Canesten vagitorier (stikkpiller) når en er gravid! Det en IKKE skal gjøre er å bruke den "dingsen" en fører den opp i kjeden med, men derimot føre vagitorien opp med fingrene i stedet!!
Aurora73 Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Bare rette på en ting.... Urinveisinfeksjon har ikke kløe som symptom, det har derimot sopp som en lett får ved bruk av antibiotika.....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Jo, må nok rette litt igjen jeg også. Legen sa kløe var et symptom på urinveis infeksjon og dessuten sårhet. Man får sjelden de vanlige symptomene i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå