Zznorkfrøken Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Planlegger å kjøpe TFK Joggster III, og vurderer de store 16 tommers hjulene. Passer det svingbare fronthjulet man kan kjøpe i tillegg sammen med 16 tommers hjul, eller bare sammen med 12 tommers hjulene? (Tipper vogna framover med svinghjul + 16 tommers bakhjul, eller er det en slags justering slik at svinghjulet passer til begge hjulstørrelsene?)
Mara76 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Dette kan jeg desverre ikke svare på, men jeg henger meg på spørsmålet. Lurer også på om vogna blir mye større med 16 tommers hjulene, og om den blir dyrere:-) Veldig lyst på TFK 3 med store fine hjul:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Det svinghjulet er nok beregnet på orginalhjulene... Jeg har ikke hørt noe om at man kan få større jul til joggsteren og Twisten...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Ja det passer med svingbart fronthjul på joggster lll med 16tommers hjul.Du justerer bare "armen" i forhold til om du har 12tommer eller 16tommer hjul på vogna.
Zznorkfrøken Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Vogna blir litt dyrere med 16 tommer hjul, hvis man bestiller fra babyjungle.nl blir forskjellen litt over 200 NKr/25 euro (uten moms). Men det er lite i forhold til prisen på vogna. Jeg vet ikke hvor mye større vogna blir. Forskjellen i hjuldiameter blir ca 10 cm, vogna kommer ca 5 cm høyere opp. Kanskje bare en ekstra fordel, litt kortere å bøye seg ned. Men hva skjer når man legger sammen vogna for å ha den i bilen? Er de store hjulene til noen ulempe da?
hagbart Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har denne og fikk beskjed fra Henning på babyjungle.nl at det svingbare hjulet passer på denne. Jeg kjøpte ikke med dette ettersom jeg har en shoppingtrille og kun bruker denne vognen til tur. Vognen blir jo litt større når den legges sammen, enn en twist blir, nettopp pga hjulene. Men det er jo bare å ta av hjulene, så blir den liten. Vi gjør det når vi trenger plassen, men til vanlig bryr jeg meg ikke. Super vogn ! Lett å trille, stødig og stor plass til småen med pose og styr !
hagbart Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Vognen ser forresten ganske stor ettersom den blir litt høyere med 16-hjul ! Men den er like smal mellom hjulene som de andre tfk-vognene. I tillegg venner man seg til vognen, så nå synes jeg den er tøff. Ville ikke byttet den ut iallefall !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå