Gå til innhold

Bestille vogn fra Nederland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at en del her bestiller TFK vogn fra Nederland.Hvilke erfaringer har dere med det?Hvordan gjør dere i forhold til toll og moms?

Hva trenger man mer enn regntrekk til vogna?

Jeg venter snart nr 2 og har et barn på 1 år. Vurderer og kjøpe TFK sin tvillingvogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjungle sender med Toll Post, de ordner alt med moms og toll. Babyjungle trekker fra Nederlandsk moms. Vogna er på døra i løpet av en drøy uke, og regning på moms kommer et par uker senere.

Regntrekk (det svarte) og evt. softbag til baby, jeg brukte en annen softbag jeg hadde fra før og festet den med selene.

Skrevet

jeg har bestilt derfra. de har super service og vognen kommer rasktg enkelt fram. sparrte 2000 kr på det jeg og akjøpte tilog medn sånn fotpose som koster 1000 her. betate 250kr for de av de :D

Skrevet

Må man snakke med de ang trekk av Nederlandsk moms, eller gjør de det automatisk?

Når jeg får "total price" i handlevogna på nettsiden dems... er det TOTAL pris, eller kommer toll og moms etc i tillegg?

Hilsen "grønn" på å bestille fra utenlandske nettsider ;o)

Skrevet

nei mam må ikek snakke med de om det. de ordner det. :D jeg har hattvogna i ca 1 uke, noen som sa at dt kommer et sånt "brev" som du må betale 200kr for et eller annet.. det er det eneste sm er utenom i tilfelle..

Skrevet

Jeg handlet også derfra. Tok 3-4 uker før jeg hadde vogna. Noe som i hovedsak skyldes at tollpost ikke var særlig serviceinnstilt. Det tok vel 2 uker fra oslo til noen mil nord for trondheim. Ikke imponert over det i hvert fall. Fornøyd med vogn og service ellers.

Skrevet

Bare husk å bestille under "knappen" for "ikke EU-medlemmer" (Norge, Sveits ... osv)

De prisene du ser da er uten Nederlandsk moms, frakten legges på til slutt. I tillegg får du en regning i posten på norsk moms, 25%, et par uker etter at vogna har kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...