Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Gjett om jeg er stolt da, er 160 høy og veide 93 da jeg ble gravid:) *smiler stort*
muslingen Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 ah, veldig flink da:) skulle ønske jeg klarte å være like flink;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Så heldig du er då. 5 uker igjen til termin,å har allerede nå gått opp 15 kg. Nådde 90-tallet i går.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har inntrykk av at alle oss store damer ikke legger på oss så mye i svangerskapet.. de aller fleste av oss går ned først. noen uenige i dette?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har gått opp 15 kg (5 uker igjen),men jeg er tynn/normal kroppsvekt før jeg ble gravid. Har ei venninne som har litt på kroppen,hun har termin om 2 uker,å har bare lagt på seg 6 kg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hehe... er ikke helt sikker på at jeg er enig i det. Har lagt på meg 9 kg i uke 27+3. Jeg har en sunn livsstil fra før, akkurat gått ned 30 kg før graviditeten. Så har bare fulgt opplegget til Grete Roede, og likevel lagt på meg. Selvom jeg har gjort alt for å minimere vektoppgangen under svangerskapet!!! Synes det er kjedelig, siden jeg har vært så flink! Felt en del tårer ja...:(Men men... Ikke vært dårlig heller så har ikke mistet noen kg pga kvalme heller. Blir så imponert over alle som er så flinke her!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 jeg er 150 høy.. Tja om du kan kalle det høy da :-) mere pygme *lol* og veide 96kg ( hadde aldri vært så tung før) da jeg ble gravid... Men gikk ned til 91 da jeg var veldig kvalm.. har gått opp til 95 igjen til ca uke 35. og nå er jeg i uke 39 +5 pg ligger på 97-98kg... ER livene redd for å passere 100kg.. meen nå er hun jo snart ute.. jeg har ikke hatt lyst på noe spesi i hele svangerskapet og pga min høyde så har jeg måttet stoppe fort ved inntak av mat pga fikk så store smerter i mellomgulvet... Nå etter at magen har sunket litt så kan jeg faktisk få spise til jeg får litt metthets følselse.. Men jenta mi ligger helt på gjennomsnittet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå