Jente1980 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Våger meg på å mase litt på deg jeg også... Da vi var på UL i uke 18 klarte ikke gyn å se kjønnet, kinesisk fødekart på Bim og Babyverde viser forskjellig kjønn på meg (typisk, hihi!!). Men ringtesten viser gutt, mamma spådde meg i jula, og vil så gjerne tro på henne da... (den pendlet klart og tydelig!!) Det skal også nevnes at stort sett alle sier at dem tror vi får gutt... Og jeg, snufs, har ingen magefølelse, noe jeg trodde alle vordende mødre hadde, er lettere forvirret for å si det sånn:) Og det skulle ikke forbause meg om det plutselig kom en liten prinsesse siden alle sier at dem tror vi får en gutt. Har ikke så lenge igjen nå, termin 6.april, men er såååå spent!!! Så da forstår du nok hva mitt sprøsmål til deg er;) Tror du vi får gutt eller jente? (nesten litt "skummelt" dette her... har så tro på dere med evener, wiiii...!) Du kan lese litt om oss på profilen min om du trenger noe informasjon, og/eller skulle ha lyst til det, men kan nevne at jeg er født 260580, og samboer 060283:) På forhånd tuset hjertelig takk til deg om du tar deg tid til å svare meg! Klem fra masete lille meg:)
Jente1980 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg dytter litt på denne så den ikke forsvinner fra side en på 3.trimester:)
Jente1980 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Uffda... nå maser jeg fælt, men tror ikke du har sett innlegget mitt! Dytter mer jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå