*Vetlis* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei på du snuppis! Nå må jeg spørre, når beg dere prøvingen? Jeg har detti ut av tellinga på pp'ene mine. Å har forstått det sånn at folk her inne regner fra beg selv om de har hatt ma osv? Åssen er det med dere ellers? Fortsatt syk eller? Klemmer fra meg!
melkekua™ Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei snuppelupp! Vi har nettopp begynt vår 11pp - i mars blir det 1 år. Formen er elendig, feber på 39,5....den har heldigvis synket nå ved hjelp av panodil. Dette er fjerde dagen med influensa, og jeg føler meg ikke bedre...dette tar nok tid ja. Har hørt at man kan være sengeliggende 1 uke med denne influensa'n. Stor klem fra meg.
*Vetlis* Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Uff, så jævlig kjipt! Hater å være syk jeg :-( Men er det heldigvis sjelden da! Er vel litt mindre utsatt enn deg som jobber i bhg vil jeg tro! Hmmm 11 pp i mars ja! Men du, da er vi faktisk inne i vår 11 pp vi også, for vi beg prøvingen i mars! Hmmm ser litt rart ut å hoppe fra 1 til 11 kanskje? Tror du folk ragerer? Vet du at jeg har faktisk tatt meg en laaaang BIM pause, ble litt lei jeg! Blir ikke du det eller? God bedring klem til deg :-)
melkekua™ Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Nei! Fok vil ikke reagere! De har jo sett at du har hatt 2ma så da er det logisk at dere har prøvd lenger. Jeg har ikke lange bimpauser jeg, jeg har heller mange korte. Jeg er inne i min 11pp nå....blir 12 pp i mars.
*Vetlis* Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 JA det er vel det :-) Dess er det ikke så mange som har lagt merke til Nicket mitt en gang, så da merker de vel ikke at jeg har endret litt på pp haha! Nei du klarer ikke å holde deg borte så lenge av gangen... Du er hekta ;-) Da er vi også i pp nr 11!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå