Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 ...? i forhold til kynnere feks? er de lik vanlige rier, men bare svakere? vondt i korsryggen,nederst i magen, i underlivet og nedover beina.. sånn har jeg d i perioder, men gir seg etterhvert. masrie eller? hvor lenge kan en ha d da, før fødselen kommer skikkelig i gang?
kfitjar Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg vil si at de er som rier bare svakere. Du tror kanskje at noe er på gang, men så blir de aldri sterkere eller stopper helt. Jeg holdt på sånn med tredje mann, og de holdt på i et par uker før han endelig kom.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 oj, et par uker ja...! ai,ai det skal bli festlig isåfall..
kfitjar Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Det betyr ikke at du kommer til å gjøre det, men hvis du er innstillt på det, så går det kanskje fortere. Hvis du går og venter hver dag/time så virker det som en evighet. Uansett så må du ha lykke til!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Vil også si at maseriene likner rier i et litt tidlgere stadium - som er ubehagelige nok til at de ikke kan neglisjeres uten videre, men ikke så vonde at man ikke kan gjøre annet. Hadde maserier i en uke med nr en etter stripping hos jordmor, og var da ganske sliten da fødselen endelig satte igang pga lite søvn nettene i forkant. Skulle trodd maseriene ville gi meg en fordel i forhold til modning av livmorhalsen, men dette var ikke tilfellet for meg ivertfall da fødselen endelig satte igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå