Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenk i natt, på bare dag 3 ( blørdn. over, blør veldig lite og få dager) hadde vi oss en flott runde. Jeg syntes det var flott å ikke tenke på om vi hadde klaff eller ikke, det er jo et evig jag med den sexen rundt el.

Tenk et realt nummer uten tanke for annet enn kosen. Hehe, så nå er det bare å fortsette der. Jeg kjenner alikevel på meg at når el nærmer seg er det på an igjen med el tester. Jaja, litt system må det vel være...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8301851-sext%C3%B8rken-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott Agne. Deilig å være litt normal også, ikke sant. Føler selv at dette el-jaget slett ikke er sunt for sexlivet. Det spontane liksom forsvinner når man mnd etter mnd bare må ha sex på visse dager.

Håper lysten holder seg til over el nå da.

klem fra

Vi må ikke glemme at sex er deilig, nei!

Selv har jeg fått klar beskjed av mannen min om at han ikke vil vite når jeg har el - han føler virkelig forventningspresset, stakkar.. Og vi har ikke mer enn 3 pp bak oss! (hvorav en resulterte i graviditet, men sa etter 6 uker).

Tips til hvordan gutta skal få levert sakene og føle seg som ungstuter annenhver kveld i en uke rundt el mottas med takk!

Melder meg på det ønsket! Har de tre første pp forsøkt å ikke si noe om EL eller ikke - men det gjennomskues visst - mannen får jo prestasjonsangst.. Ikke rart når kvinnen plutselig blir overivrig og legger seg med bena i været etterpå. Ikke normal sex-oppførsel akkurat...

Denne gangen har jeg tenkt å forsøke med en mer involverende metode, fellestesting av EL! Ja ja... vi får se. Har ikke klokketro på metoden. En annen metode jeg vil innføre er; være EL-sex-"gal" også når det ikke er EL - for liksom å jevne ut trykket og være heeelt normal hele tiden... Tja...

Ja stakkars menn oppi det hele!

Skjønner godt at presset kan bli for stort av og til. Når fruen slettes ikke har hodepine, derimot er skikkelig klar for det meste når som hekst på døgnet, bare det innebærer høsting av spreke celler!

Vi får huske å stelle godt med mennene også når vi ikke har EL, tror det er viktig for selvfølelsen deres!

Lykke til med pent stell av alle avlsoksene våre!

Annonse

Dere er inne på noe viktig der. Jeg for min del ha rbestemt meg for å være el- aktiv også utenom el periodene. det er bare så vanskelig å få det til, så tenker jeg som så at kanskje heller i morgen og slik går no dagan...

Det med å få han til å levere som en ungstut, tja hvordan gjør en det? Det er litt av en utfordring. I vår alder er det for meg, i allefall, viktig å porsjonere ut antall ganger slik at han ikke blir overstimulert, han er jo leveringsvillig, ikke det, men jeg merker jo at han ikke har det samme behovet som for 20 år siden. Det kan jo snart bli katastrofalt for el pulingen hvis jeg er for aktiv utenom perioden. Alt en har å tenke på altså..... hehe.

Ang behov/ ytelse fra mannen :

Har funnet ut at masse peanutter hjelper mer enn sexy undertøy hos min :-) Kombinert med kokte egg, gir dette " ekstra trykk i pungen" fikk jeg forklart...hehe...

Skjønner at man ikke kan forvente den helt samme aktiviteten hos en 40 åring som en 20 åring, så flere tips tas imot med takk !!!

Ja, denne el-treninga er ikke "bare-bare"!

Selv gjorde vi den feilen at vi "over-trente" uka før el. Dette førte bare til "trenings-verk" og dårlige prestasjoner, hi hi (les sex-press og prestasjons-angst).

Nå kan vi faktisk ikke helt la være å spare 50-åringen litt i tida før el, slik at han blir klar for leveringer i el-dagene (og at han ØNSKER det, ikke bare MÅ). Og pute under baken, den er det han som drar fram. Og jeg får ikke stå opp på 1,5 time (hi hi, er koselig å få frokost (eller middag) i senga da).

Har prøvd å servere ham kaffe før dyst, men nå skal han jammen få egg og peanøtter også.

Snakker om å ikke stresse med sex bare v el. Skulle prøve meg på et lite stunt i går kveld, men da var han ikke opplagt han. Jeg ble så lettet for at el først kommer om ca en uke. Kjente alikevel i el- panikken som sa tenk om dette hadde vært neste uke, hva da.

Det viser seg visst at man må være veldig strategisk for å få levering til rett tid. Hehe, ja men jeg tror jeg skal gjøre et nytt forsøk nå i helga da det kan bli litt lenge til neste helg. El-Panikken er jo ikke langt unna hvis leveringen kommer på onsd og ikke på fred da jeg etter all sansynlighet har el. Jeg har jobbehelg og han er hjemme med de to minste så det er bare å stå på, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...