Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Godt svart!! He He. Av ren nysgjerrighet her. Samme hva det blir men da blir det 5 mndr mindre å lure! :):)
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja :)

Jeg ville vite det med førstemann og, men det fikk jeg ikke pga seteleie, så jeg vil hvertfall vite det nå, om jeg får :)

Skrevet

Vet ikke om jeg vil eller ikke... Har alltid tenkt at jeg ikke ville vite det, men det spørs hvor nysgjerrig jeg kommer til å være på ordinær UL...ikke godt å si :-)

Skrevet

jeg vil vite det..shopping:)rosa eller blått ...jeg vil og vite om magefølelsen min stemmer..og vi er så nysgjerrige på hvem den lille bolla i magen er :)

Skrevet

Herre gud! Hvis det å få barn handler om å kjøpe blått eller rosa har ikke du forstått så veldig mye...

Skrevet

Må jo være lov å glede seg over små ting som å kjøpe inn babyklær når man er gravid! Dessuten: Har du noen gang vært i en babyklesbutikk, anonym? Det er utrolig vanskelig å finne kjønnsnøytrale klær, jeg har nemlig prøvd.

Syns man skal få lov til å glede seg til å kjøpe blått eller rosa uten å bli fordømt som uforstående...

Jeg for min del har lyst til å få vite, litt av nysgjerrighet, men også slik at jeg kan begynne å strikke klær som vil passe til jente eller gutt. Man lager ikke kjole til en gutt, liksom... Det blir kos!

Skrevet

man vil jo gjerne vite hva man skal kjøpe.. hvilke farger ol.. og da får magen litt mer personlighet syns jeg.. men vurderer å ikke spørre denne gangen.. da blir det litt sånn "Suprise party".. hehe

Skrevet

Det var noe av det beste med hele svangerskapet sist =0). Den dagen min mann og jeg fikk vite det bodde en liten prinsesse i magen min. Skal helt klart gjøre det igjen vi ble bare så mye mer knyttet til henne=0).

Skrevet

Det som er kjedelig med å kjøpe inn for mye med farger er hvis kjønnet er "feil". Har en nabo som fikk vite at hun skulle få gutt, det var ingen tvil!! Men det dukka opp ei lita frøken gitt...

Skrevet

Vi fikk se eggstokkene hennes på 3d =0) hadde det da kommet en gutt måtte han sjekkes godt hi hi. Anbefaller 3d det er fantastisk gleder meg til neste gang =0)

Skrevet

For vår del så bestemmer vi om vi ønkser å vite kjønn når det nærmer seg UL. Første gang vi vatr på UL med lille tulla, glemte vi å spørre, var så fokusert på den lille som koste seg i magen. Men vi fikk komme tilbake en gang til, og da glemte vi det ikke. En liten jente som vi kalte "Loppe Lise" når hun var inni magen.

Nå tror jeg mannen min håper på en liten prins, selv om han høyt sier at det ikke spiller noen rolle. Men han sa at vi skulle se litt mer på guttenavn da. (Huff der er vi helt på forskjellige spor).

Vi får se hva vi gjør. Mulig jeg er veldig materalsitisk men jeg ønsker meg en gutt og en jente til. Jente, fordi da kan vi få brukt alt det nydelige tøyet vi har fra veslemor. Se på nicket mitt, ikke uten grunn. Ganske glad i rosa ;o)

Spennende tider :o)

Desverre altfor lenge til UL enda....sukk...

Skrevet

Jeg er såpass nysgjerrig at jeg tror jeg vil vite kjønnet ja! Er jo praktisk å vite også mht klær og utstyr, selv om jeg tror jeg kommer til å gå for en relativt kjønnsnøytral stil uansett. Dette blir min første, så det er litt rart og uvirkelig, jeg tror også det blir en smule greiere å forholde seg til at det er en liten person inni der når man vet kjønn. Men jeg kan tenke meg at jeg kanskje velger å la nestemanns kjønn være en overraskelse!

Skrevet

Dere som vil vite kjønnet ble sikkert gravid på 1, 2, 3... Vi som har slitt for svangeskapet er lykkelig fordi det er en baby på vei og stresser ikke sånn med kjønnet og blått/rosa!

Skrevet

Seriøst anonym, det er ikke sant!

Vi brukte lang tid på og bli gravide, og jeg hadde også fått beskjed at jeg mest sannsynligvis ikke kom til og bli gravid heller. Så når det endelig skjedde så ville vi vite alt, vi var overlykkelig og nyskjerrig. Vi blei like glad uansett hva det hadde vært.

Noen syns jo det er morsomt og vite og andre synes det er spennende og vente. Vi var foresten på 12 UL i løpet av svangerskapet pga ekstra oppfølging, så det ville vært vanskelig og tippe feil kjønn vær eneste gang, så vi var ganske sikker. Jeg syntes iallefall det var helt utrolig og få gå rundt med den store magen min og få kjøpe små bebiklær.

Siden det blir ekstra UL denne gangen også, så blir det nok forferdelig vanskelig og la vær og spørre. Det har ingen betydning hva slags kjønn det er, men det er jo som og få vite hva som er i julegaven sin:) Når bebien kommer så er det fantastisk nok i seg selv.

Skrevet

Hvid du venter nr. 2 nå har du ikke veldig store problemer med å bi gravid... Og babytøy kan man godt kjøpe selv om man ikke vet kjønnet!

Skrevet

Du vet INGENTING om hvor vanskeligheter jeg har ved og bli gravid. Og du vet INGENTING om hvordan jeg har hatt det. Så nå synes jeg du skal ti stille og la folk glede seg over barna i magen sin!!

Skjønner ikke hvorfor du skal lage så dårlig stemning hær, og være nedelatende mot andre. Så smålig du er!!!!

Skrevet

Jeg ønsker å få vite det. For det første av praktiske grunner, som om jeg skal klargjøre jenteklær fra forrige gang, eller om de skal selges/gis bort. Prosessen med å finne et navn blir også lettere. Og så handler det for meg om det å bli litt kjent med barnet på en måte, å forberede meg mentalt på den lille som skal komme. Var veldig glad for at jeg visste det forrige gang.

Skrevet

Unskyld med Simselimsen - du er 24 år og venter nr. 2, da er du HELDIG!

Skrevet

Sorry, jeg er en hormonbombe.....

Jeg vet at jeg er heldig! men det er en lang historie bak!

Skrevet

Såååå lang kan ikke den historien være... Hvis du ikke prøvde å bli gravid som ten-åring, da.

Skrevet

Herregud, syns det er heeelt tåpelig av folk som ikke klarer å bli gravid å komme hit som anonym og "angripe" de som er gravid og gleder seg over dette!! Gå og få ut frustrasjonen din et annet sted! Ikke ødelegg for alle andre.

Beklager jenter , vil ikke krangle her, men blir fprovosert at dere må unnskylde dere for at dere vil vite kjønnet!

Lykke til alle sammen ! og lykke til prøvere. Snart er det dere tur også! =D

Skrevet

Hvem er det som ikke klarer å bli gravid? Hæææ?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...