Gå til innhold

En uke med spray i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flippa !

Vi er sannelig heldige!

Jeg har heller ikke hatt noen plager.Og når de ikke har kommet til nå kan de sannelig utebli også !

Ei uke er unnagjort,det er bare å spraye videre.Neste steg blir sprøytene...Er ikke lenge til vi ruger nå min venn...

Måtte de kommende uker fly...

Klem fra

Jeg syns tiden flyr jeg allerede, det er deilig!

Helt utrolig, det er snart bare 2 uker igjen....

I dag fikk jeg telefon fra min lokale gyn som ville ha meg til time neste onsdag for UL-undersøkelse (sjekke "min" cyste, og sjekke om det har kommet flere), og opplæring i å sette Gonalen (det er Gonal den heter? Ble plutselig så usikker...)

Og den tror jeg at jeg trenger ei uke på å forberede meg på gitt... ;)

Nå håper jeg bare mannen min blir frisk snart - basseluskinfluensaen truer med sabotasje her....

Alt vel hos deg enda? Leste en tråd i dag om ei som hadde begynt å merke temperamentforandringer etter en uke på spray...

Hei Filippa!

Jeg har tatt nesespray (Synarela) i 3 uker nå og har ikke merket stort til bivirkninger jeg heller! Trodde jeg skulle bli DET hormontrollet med sipping, kjefting og smelling og det som verre er, men jeg har ikke blitt sår i neseslimhinnene engang. Er utrolig glad for det! Tror ikke du heller kommer til å få flere bivirkninger enn du har fått til nå.

Har i tillegg stått på Gonal-F sprøyter i 1 uke nå, og heller ikke det har gitt meg noen nevneverdige bivirkninger, bortsett fra litt hodepine i ny og ne og at jeg kjenner litt ømhet i eggstokkene. Men det er absolutt til å leve med! Regner med at du går over på sprøytene snart du også, og krysser fingrene for at heller ikke du vil merke noen særlige bivirkninger av dem.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...