Gå til innhold

Basson Roma?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Eg hadde Basson Roma til førstemann.. Var veldig fornøgd med den vogna.Var gjerne litt tung å trille visst ein skal opp bratte bakker. Men veldig stor og god bag.Kan brukest lenge til babyen.Eg bruker sportsdelen til elstemann fortsatt(er 2 år) Vil absolutt anbefale vogna.

Skrevet

vi kommer oxo til å kjøpe basson roma til førstemann =)

syns den så kjempefin ut med engang vi så den..

dessuten var det veldig stor plass oppi den til babyen oxo..

om du ser på de andre vognene basson har, som f.eks basson grande, ville jeg ikke valgt den pga bremsene..

de er plassert både foran og bak, det var en her som sa fra om det til meg!

litt vanskelig å får opp en trapp osv når det er brems bak oxo, og vi bor i 2.etasje =)

Skrevet

Har denne vogna fra førstemann og skal bruke den igjen. Kjempe god å trille, vanntett, stor bag og helt super vogn!!! Den veier ikke mer enn 15 kg og det er ikke tungt i forhold til mange kombivogner. Leter du litt her på vogndebatten finner du flere tråder om denne vogna.

Skrevet

Har den ikke selv, men ei jeg kjenner som har den, sliter med endel knirking i fjæringen. Sikkert bare å olje litt med jevne mellomrom, men synes understellet virker litt skrøpelig jeg. Det er meg da..

Skrevet

Alle vogner vil knirke litt etterhvert, og trenger derfor litt smøring med olje...

Understellet er ikke skrøpelig, vår vogn er temmelig robust vil jeg si, har ikke vært et eneste problem med den de to årene den er brukt, før jeg rydda den vekk for å "spare" den til nestemann.

Alle jeg kjenner som har denne vogna har vært minst like fornøyd med den som vi har vært!!!

Skrevet

Så flott:) Da var det sikkert bare en mandags-vogn tenker jeg.

Skrevet

smører man ikke vogna (understellet), så er det helt naturlig at det vil knirke..

Skrevet

VI hadde den til storesøster, og etter å ha solgt den så sverget jeg på at jeg aldri mer skulle ta i ei sånn vogn. Jeg hadde så mye å klage på at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne en gang. Snakket med flere som også mente de hadde kjøpt katta i sekken ved å kjøpe denne vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...