Elastica Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hadde du orket å se på hva du får opp på meg? Er 9.sept.-68 Vi har lyst på en liten til og lurer på om vi blir så heldig evt. når/kjønn? Tusen takk hvis du gidder , for jeg klarer ikke å spå meg sjøl om slike ting... Klem
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg ser det ligger en gutt rundt deg. Rimelig tett, så jeg vil tippe en graviditet høst 07. Lykke til!
Elastica Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Så spennende ! De fleste har sagt jente,så det blir spennende å se...men jeg blir utrolig glad uansett. Høsten er jo en flott tid å bli gravid på -da blir det vårbaby:-) Leste nett innpå innlegget til min gode venninne nattinatt at du har 4 barn du også!! Gratulerer med de to små nyankommne, må være utrolig spesielt å få to på en gang. Gratulerer sååååå mye og lykke til videre!! Klem
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Ja som sagt så burde jeg kanskje ikke spå om dagen(pga litt vel mye stress he he), men det er jo litt gøy også da;-) Får håpe spådommen min er riktig. Det er alltid hyggelig med babyer! Nå skal de små snart ha pupp, så jeg må snart takke for denne gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå